Kasino bez nutnosti vkladu 2024

  1. Happy Day Casino Bonus Codes 25 Euro: Pospěšte si, protože to skončí za týden
  2. Vip Casino Bonus Za Registraci - Pokud je vaší herní filozofií strávit spoustu věku spoustou zábavy poté, co si vyzvednete příjemné, ale ne přesně otřesené výhry, pak byste se měli vyhnout progresivním
  3. Gapa Casino Bonus Za Registraci: Zábava a nutkání snažit se vyhrát jsou hlavními příčinami závislosti na hazardních hrách u dospívajících

Automaty online legalne 2024

Grand Win Casino Promo Code 2024
Buffalo je jedním z nejpopulárnějších bezplatných slotů pro iPad, které Aristocrat Gaming kdy vyvinul
Automaty Rise Of Olympus Online Jak Vyhrát
Sbírejte své bonusy a hrát nejoblíbenější 75-ball a 90-ball bingo hry
Nenechte si ujít bonusy nových webových stránek online kasin v usa bez nejúžasnějšího investičního požadavku

Ruleta online zdarma

Rizk Casino Bonus Za Registraci
Jakmile se to dozvíte, budete vědět, že takový specializovaný přístup je zapotřebí, abyste se stali skutečným specialistou v jakékoli oblasti
Výherní čísla Loto 5 Z 35
Každé kasino, které vidíte na seznamu, bylo vyhodnoceno a důvody pro jeho zařazení do seznamu budou také zveřejněny
Casino Online Bez Vkladu

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Chtěli bychom opět vyhrát

WilliamsF1 se těšil z pozoruhodného výsledku v Nurburgringu s výrazným vítězstvím obou jezdců a také z oznámení že anglicko-německá spolupráce s BMW bude prodloužena o pět let až do konce roku 2009.

Tým se chystá na cestu do Magny-Cours v dobré náladě. Nedělní úspěch by nebyl možný bez vazby na technické společníky stáje. Významně se na tom podílel Petrobras, který vyrobil nové palivo pod podmínkou kvalitního výsledku, stejně tak nepolevující snaha Michelinu při vývoji pneumatik, která se v této sezóně stále více a více projevuje. Tato značná spoluúčast odborníků pomohla aby si BMW Williams F1 upevnil své čelní postvení.

„Po mém vítězství v Nurburgringu se chystám na Magny-Cours s velkou sebedůvěrou“, říká Ralf Schumacher. „V několika posledních závodech jsme ukázali že můžeme závodit s Ferrari a s McLareny a když jsme mohli být úspěšní v Nurburgringu, tak můžeme být i kdekoli jinde. Naše naděje jsou vysoké, ale víme že budeme mít ještě hodmě práce abychom se udrželi v nynější formě.“

„Okruh v Magny-Cours by měl našemu vozu vyhovovat, ale nepatří mezi mé oblíbené, protože je nudný!“, dodává Ralf. „Ale moderní zázemí a design tratě přináší prostor pro dobrý závod. Navíc mám na tento okruh dobré vzpomínky. V roce 2001 jsem si zde vybojoval první pole position ve Formuli 1. Vítězství na Nurburgringu mi připravilo ohromné narozeniny a určitě bych nic nenamítal kdybych ho ve Francii zopakoval.“

Jeho stájový kolega Juan Pablo Montoya věří že FW25 by měl být výborný i v Magny-Cours: „Doufejme že Velká Cena Francie pro nás bude další dobrý závod, protože náš vůz bývá v Magny-Cours vždy dobrý. Loni jsem zde startoval z pole position a jsem zde vždy hodně rychlý.“

„Naše nedávné úspěchy jsou důsledkem snahy lidí v Grove a v Mnichově a měli bychom získat další body za přední příčky. Poslední dva roky zde bylo horko a to by mělo sedět našim pneumatikám Michelin. VC Francie je tak trochu mou domácí velkou cenou, protože žiji v Monaku, tak doufám že pojedu dobře a fanoušci se dočkají skvělé závodní podívané.“

Sam Michael, šéf inženýr Williams F1 je pyšný za pokrok týmu od začátku sezóny. „Po tom co jsme ukázali svou výkonnost v Nurburgringu se těšíme a chystáme se na Magny-Cours.“, řekl Michael. „Celkově jsme se značně zlepšili v průběhu roku, hlavně díky agresivnímu vývojovému programu a zdá se, že se nám to vyplatilo. Tento program byl podporovaný intenzivním testováním na okruhu, které je neodmyslitelnou součástí šampionátu. Do celého našeho testovacího procesu integrujeme Michelin a to nám zajistilo, že Williams F1 určuje směr vývoje pneumatik.“

„V Magny-Cours je jedna rychlá pasáž, několik rychlých šikan, stejně tak pár pomalých a středně rychlých zatáček.“, dodává Michael. „Poslední zatáčka byla modifikována a skýtá další možnost k předjíždění. V Magny-Cours předpokládáme, kvůli novým pravidlům a typickému opotřebení pneumatik, opět zajímavou strategii. Od doby co byly změněny pravidla, jsme viděli mnoho rozmanitých závodních strategií a tato VC nebude vyjímkou.“

Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport komentuje: „V posledních třech závodech jsme prokázali že jsem učinili velký vývojový pokrok. V Monaku byl požadavek na mechanické vlastnosti a ovládání, v Montrealu to bylo hlavně o výkonu a dobrých brzdách a podstatou našeho skvělého výsledku v Nurburgringu byla aerodynamika. Dohnali jsem odstup od konkurence a zvýšili jsme šanci na úspěch ve Francouzké Velké Ceně. Za velkou část našeho úspěchu mohou pneumatiky Michelin, pro které je Magny-Cours domácím závodem. Jsme si jisti že nás francouzská společnost, jako vždy, vybaví znamenitým obutím. Okruh pro BMW P83 představuje průměrnou zátěž. Máme ve Francii zkušenosti s teplým počasím, které nám daly možnost otestovat motory a jejich teplotní stabilitu.“