Klasický poker

  1. Automaty Bez Depozytu: A bohužel, žádné bonusy se neliší
  2. Automaty Magic Mirror Online Jak Vyhrát - Jakmile otevřete online slot Cleopatra, uslyšíte svůdný hlas dámy, který vám přeje hodně štěstí
  3. Druhy Hazardní Hry: Žádné bonusy mohou přijít ve všech tvarech a velikostech a jsou, jak si dokážete představit, velmi vyhledávaný

Online automaty výhra

Automaty Medusa Ii Online Zdarma
Divoký šašek je nejcennějším symbolem hry, protože vám může pomoci zajistit odměnu v hodnotě 1 200 mincí, pokud hrajete kolo s maximálním vkladem
Casino Spiny Zdarma
Chcete-li zkontrolovat hru, hráči mohou hrát demo verzi na místech, která nabízejí Diamond Dogs za skutečné peníze
Trio slibuje nabídnout spoustu nabídek, včetně mobilních kasinových bonusů

Triky pro automaty apk 2024

Thunderkick Casino No Deposit Bonus Czech
Fox Bet USA je jasně uvádí na stránce jejich vkladů, kterou jsme opravdu ocenili
Ambassador Casino Bonus Bez Vkladu
Držení navijáků vám umožní udržet jeden nebo více celých kotoučů na místě, zatímco se znovu točíte, abyste získali větší ceny
Automaty Extra Juicy Online Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

GP Velké Británie: Barrichellův první letošní triumf

Brazilec Rubens Barrichello opět v letošním ročníku zachránil postavení týmu Ferrari, když zvítězil v dnešním závodě na okruhu v Silvertsone.

Dnes proběhla již jedenáctá Grand Prix tohoto ročníku, která se se odehrávala na Britském okruhu v Silverstonu. GP Velké Británie je pro mnohé stáje i samotné jezdce domácím závodem na okruhu dlouhém 5141 metrů s šestnácti zatáčkami. Na jezdce čekala porce 60 kol, které dohromady činily vzdálenost 308,355 Km. Před startem panovalo téměř jasné počasí, občas se však na obloze daly vidět menší dešťové mraky, ale v průběhu závodu nezapršelo. Výsledky včerejší kvalifikace byly předzvěstí velmi zajímavého závodu. Avšak nikdo by nevěřil jakou divočinu se závod promění. Na své si určitě přišel i řidič safety caru, který na trati odjel v čele pole několik kol a to dokonce dvakrát, krátce po sobě. Pojďme si tedy přiblížit jak se závod vyvíjel.

Na startu se o první řadu podělil Rubens Barrichello ve voze Ferrari překvapivě s Jarnem Trullim v Renaultu. V druhé řadě stál Kimi Raikkonen po boku Ralfa Schumachera, třetí elitní řadu pak obýval druhý rudý monopost stáje Ferrari s Michaelem Schumacherem za volantem, kterému také překvapivě sekundoval brazilec Cristiano Da Matta v Toyotě.

Po zhasnutí červených startovacích světel se okamžitě svedla tvrdá bitva o vedení v závodě. Nejúspěšnějším byl Jarno Trulli, který se se svou reakcí na signál ke startu bezproblémově dostal před Barrichella. Stejně dobře odstartoval i Fin Kimi Raikkonen, kterému se také po pravé straně podařilo dostat se před rudého žraloka Barrichella. Obdobě se dařilo Fernandu Alonsovi, který se dokázal prosadit před Da Mattou a také před Montoyou. Montoya se před Da Mattu dakázal dostat také. Start se nevydařil Hainz Haraldu Frentzenovi, kterému se zakouřilo od pneumatik, když se mu protočily zadní kola poněkud více než je při elektronicky řízených startech běžné. Tímto se jeho Sauber propadl na poslední pozici s docela velkou ztrátou na poslední jedoucí monoposty stáje Minardi, před které se z posledního místa během několika prvních metrů propracoval domácí pilot stáje BAR Jenson Button.

V první zatáčce bylo velice těsno, ale vše se obešlo bez kolize. Fernando Alonso, se v nájezdu do zatáčky Stowe snažil vnitřní stopou proklouznout před Michaela Schumachera, ten mu včas stačil zavřít prostor a pětinásobný mistr světa si tak uhájil svou 5. pozici. Alonso musel před němcem mírně přibrzdit, čehož naplno využil Juan Pablo Montoya, který před nájezdem do pasáže Club mladého španěla předjel. Trulli hned po tom co se dostal na startu do vedení nasadil vysoké tempo a začal celému poli mírně ujíždět a vypadalo to, že by si Renault mohl dojet pro pódiové umístění nebo dokonce i pro vítězství. Na chvostu pole si skvěle vedl Jenson Button, který byl po prvním kole již na 15. pozici.

Třetí kolo v podání Rubense Barrichela bylo nejrychlejší a byl to absolutní rekord okruhu v Silverstone. V pátém kole z Coulthardova McLarenu odpadlo ochranné póstrování kokpitu a zůstalo ležet uprostřed trati. Vedení závodu na tuto situaci na začátku šestého kola reagovalo vysláním zpomalovacího vozu na trať. Toho využili oba jezdci Toyoty, kteří se okamžitě vydali k mechanikům, dalším jezdcem byl Ralph Firman a samozřejmě musel do boxů i Coulthard, jemuž museli mechanici namontovat chybějící kus kokpitu, což jim zabralo dohromady 28,5 sekundy. Avšak díky safety caru to pro Skotského pilota nebyla velká ztráta. Na konci sedmého kola sefety car zajel zpět do boxů a závod pokračoval letmým restartem. V tu chvíli zajel k mechanikům Antonio Pizzonia.

Deváté kolo bylo nejrychlejší a opět byl stanoven rekord tratě Rubensem Barrichelem, který tak dokázal stánout drobný náskok Raikkonena, kterého pak v 11. kole v nájezdu do pasáže Club předjel a jal se stíhat vedoucího Trulliho.

V 11. kole však přišla na řadu kuriózní a zároveň velmi nebezpečna situace, když se v rovince u Hangáru ocitl jeden z diváků uprostřed trati! Někteří jezdci měli opravdu blízko k tomu aby tohoto muže přibrali, naštěstí tento muž neměl dostatečnou znalost optimální stopy, takže se nic tak strašného nestalo a jediný který tohoto neukázněného návštěvníka srazil k zemi byl jeden z traťových komisařů, který jej pak „uklidil“ mimo trať. Na tuto situaci reagovalo vedení tak, že opět povolali na trať safety car, který umožnil velké části startovního pole výhodné zastávky v boxech, které naprosto rozházely stávající pořadí závodu, kde se ve vedení ocitly oba monoposty Toyoty.

Jakmile safety car zajel zpět, nastal pro oko diváka šílený zmatek, kdy nebylo zcela jasné kdo je na jaké pozici a především kdo koho předjíždí. Během chvilky se dostal Raikkonen ze čtvrté pozice na druhou, když předjel nejdříve Trulliho a poté Panise. Ve stejném kole pak předjel Barrichello Ralfa Schumachera, kterého krátce na to pokořil i stájový kolega Montoya. Na konci 19. kola však Ralf zajel k mechanikům, takže měl nejsíše technické problémy, které způsobily ztrátu dvou pozic na trati a následnou ztrátu v boxech.

Krátce na to se Barrichello snažil o předjetí Trulliho, nádherný a těsný souboj však vyšel lépe Trullimu, který si svou pozici uhájil. Obdobně se o předjetí pokoušel duel stájových kolegů jmenovaných jezdců v neméně zajímavém souboji. Panis s Toyotou, který jel na třetí pozici držel celou kolonu jezdců po dlouhou dobu za sebou a umožnil tak neuvěřitelně jedoucímu kolegovi Da Mattovi získat slušný náskok téměř 10 sekund, samozřejmě že Raikkonen který Panise předjel hned po druhém restartu se držel Da Matty s odstupem necelé sekundy.

Další skvělá bitva se sváděla ve středu pole, odkud se probíjel Alonso a M. Schumacher, kteří měli velké problémy dostat se přes jezdce stáje BAR. Nejdříve přes Jensona Buttona a posléze přes Jacquese Villneuva. Úspěšnější v předjíždění byl Alonso, který tak Schumacherovi o něco poodjel. Loňský šampión pak bojoval s bývalým šampiónem z roku 97 a stálo ho mnoho úsilí a času, než se před Villneuva protlačil.

Před polovinou závodu se podruhé do boxu vydal Skot Coulthard, který se tak opět o něco propadl. V tuto dobu již Panis nedokázal déle držet za zády své výkonnější kolegy a klesl až na pátou pozici po tom, co jej předjel nejdříve Barrichello a následně i Montoya. Bylo to několik kol před tím, než Panis podruhé zajel k mechanikům.

První odstoupení ze závodu přišlo až v průběhu 33. kola v podání Antonia Pizzonii, kterému v jeho Jaguáru vypověděl službu motor. Ve stejném kole opět skvěle jedoucí Barrichello vylepšil rekordní kolo, které poté zopakoval v kole 37 a 38.

Na konci 37. kola zajeli do boxů na výměnu pneumatik a natankování paliva Montoya a Alonso. Bohužel Alonso se nemohl rozjet a museli jej roztlačit mechanici. Tím Španěl ztratil mnoho času. V 39. kole jel do boxů vedoucí Barrichello, kterého o kolo později následoval i Michael Schumacher jezdící na čtvrtém místě. Po vyjetí z boxů se propadl až na pozici desátou.

O kolo později se Barrichello pokoušel o předjetí Kimiho Raikkonena, který po chybě při brždění vyjel levou stranou vozu mimo trať podlehl Brazilcovu útoku a ztratil tak vedení. Barrichello pak okamžitě začal zvyšovat svůj náskok. Krátce na to přišla chyba Giancarla Fisichelly, který nezvládl nájezd do zatáčky Beckets a po smyku se proletěl přes trávu a štěrk. Kromě několika úlomků kapotáže svému Jordanu zlomil tyč zavěšení levého předního kola, což znamenalo jeho odstoupení.

Skvěle jedoucí Da Matta se ve 44. kole vydal k mechanikům na svou třetí zastávku, o kolo později ho následoval i stájový kolega Panis.

V závěru závodu pak opět chyboval Raikkonen, čehož skvěle využil Montoya a protalčil se před něj na 2. pozici. Michael Schumacher se poté propracoval na čtvrtou pozici předjetím Trulliho, kterého si dvě kola před cílem vychutnal i David Coulthard, který však ještě před tím pokořil Da Mattu. Velkou smůlu měl Fernando Alonso, který v 54. kole musel pro problém s technikou ze závodu odstoupit, když jeho monopost náhle zpomalil a vůz odstavil na cílové rovince těsně za cílovou čarou. Tím se na body dostal Button, který tak potvrdil slova vedení stáje BAR, že i jezdci startující z posledního místa na roštu mohou bodovat. V závěrečném kole pak Jacques Villneuve udělal exhibiční průjezd kačírkem, ale i když toho využil Ralf Schumacher, tak to nemělo žádný vliv na bodované pozice.

Rubens Barrichello si tak skvělou jízdou dojel pro své první vítězství sezóny, následován Montoyou a Kimim Raikkonenem.

Takže toto bylo stručné shrnutí velice atraktivního a napínavého závodu, který bych si dovolil označit za nejzajímavější v letošní sezóně. Průběh závodu ovlivnila procházka diváka po trati, na druhou stranu právě tato situace udělala ze závodu skvělou diváckou podívanou, kterou možná zase delší dobu neuvidíme.