Virtuální kasino bez podmínek prodeje bonusů

  1. Automaty Jingle Spin Online Jak Vyhrát: Mnoho lidí Světové organizace agentury raději hazard nemají luxus bydlení v Las Vegas, nebo dokonce musí být nucen tam cestovat
  2. Bet22 Casino No Deposit Bonus - Proto je vhodný čas začít sázet na tento progresivní pokie
  3. Automaty Hry Zdarma Hrát: Bonus roztočení zdarma bez nutnosti vkladu je skvělý způsob, jak vyzkoušet nové kasino, a proto tyto bonusy patří mezi nejoblíbenější propagační akce v kasinu

Online kasino pozvání bez vkladového bonusu 2024

Automat Online Zdarma
Zařadili jsme ji do našeho top 5 protože je Australias vedoucí platební bránu a je velmi populární mezi Australany, kteří ji používají pro mnohem víc než jen on-line karban
Automaty Aftershock Online Jak Vyhrát
Procházejte kasina s Paco a Popping Peppers a dalšími sloty od Betsoft
Přemění 3 až 4 symboly z prvních 3 válců na symbol s nejvyšší platbou

Online kasino výběr skutečných peněz 2024

Black Jack Dvě Esa
Tehdy by Kansans mohl být v pokušení cestovat mimo stát, aby hazardoval nebo se obrátil na jiné formy zábavy
Online Casino Vstupní Bonus Bez Vkladu
Chcete-li zahájit výběr, přejděte na svůj účet a klikněte na tlačítko Vybrat
Automaty Eggomatic Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

GP Německa: 2.kvalifikace pro Williams

Po včerejší kvalifikaci a dominanci vozů stáje Williams nadešla chvíle, kdy se v druhé kvalifikaci rozhodne jak bude vypadat startovní pole.

Uhájí Williams své dominantní postavení ze včerejška a obhájí tak i dobré výsledky z volných tréninků? Propracuje se Justin Wilson ve voze R4 do první desítky a dá tak stáji Jaguar najevo, že rozhodnutí vyměnit A.Pizzoniu jezdcem stáje Minardi bylo správné? Jak na tom bude leader šampionátu Ferrari, získá Fin Raikkonen lepší postavení na startu než M.Schumacher a dá mu to tak větší šanci na zkrácení nebo dokonce eliminování náskoku v poháru jezdců? Budou opět lepší pneumatiky Francouzké značky Michelin, nebo má Bridgestone nějaký tajný trumf v rukávu?

Vše co se v dnešní kvalifikaci na GP Německa odehrálo, Vám přinášíme v „přímém“ přenosu. Trať v Německém Hockenheimringu dosahovala teplot kolem 40 stupňů celsia což dáválo určitou výhodu pneumatikám Michelin, které teplo doslova milují.

První na trať vyjel N.Kiesa, nováček ve Formuli 1 a v kokpitu vozu stáje Minardi. Tento jistě ambiciózní jezdec se se svým novým monopostem nemohl ještě pořádně seznámit a v kvalifikaci do svého prvního závodu F1 zajel čas 1:19.174s. Kiesu na trati vystřídal J.Villeneuve, který ze sebe musí dostávat maximum, aby měl alespoň nějakou šanci setrvat ve Formuli 1 i v příští sezóně. I když kvalifikační výsledek 1:17.090s nejde označit za nejhorší, tak teprve uvidíme, jak moc dobrý, nebo špatný čas Jacquese bude. Třetí jezdec na trati byl další mazák F1, Jos Verstappen v Minardi. Jak se dalo očekávat, tak Minardi opět diametrálně odlišnými časy obsadilo dvě příčky s těsným rozdílem. Jos zajel o 151 tisícin lepší čas než jeho nový stájový kolega. To už ale na trati rozjížděl své kolo první z vozů Jordan řízený Giancarlem Fisichellou, který se okamžitě ujal vedení s časem 1:16.831s. Okamžitě po té jej následoval stájový kolega Ralph Firman. Bohužel v třetím sektoru udělal chybu, která jej stála hodně času, takže se umístil až před obě Minardi s časem 1:18.341.

Následuje krátká reklamní přestávka, po které bude pokračovat dalších pět jezdců.

První z druhé pětky se vydal na trať C. Da Matta s Toyotou a povzbuzen výsledkem z Warm-upu se dostal svou jízdou na provizorní pole-position s časem 1:16.550s. Byl následován Nickem Heidfeldem, který v poslední době se svým Sauberem příliš nevyniká, a dnes se vyjímka nekonala. Svou kvalifikační jízdou si vydobyl čas 1:17.557 a dostal se tak mezi Villeneueva a Firmana. H-H. Frentzen, jej na trati následoval a dokázal svého kolegu porazit s časem 1:17.169. Devátým jezdcem na trati byl druhý vůz stáje BAR pilotován Jensonem Buttonem. Po špatně zajetém druhém a třetím sektoru však dokončil s časem 1:18.085 až před Ralphem Firmanem. Desátý jezdec byl David Coulthard, kterému se včera vůbec nedařilo i když v tréninku dominoval. David se netajil tím, že by chtěl dosáhnout příčky blízké pole position. Bohužel smůla se skotovi lepí na paty. S časem 1:16.666 zůstal za Toyotou Da Matty a tedy i od provizorní pole position vzdálený 166 tisícin sekundy.

Opět následovala reklamní přestávka, která odděluje jednotlivé pětice jezdců.

Po přestávce na trať vyrazil Olivier Panis v druhé Toyotě a do svého měřeného kola se pustil pěkně z ostra. Druhý a třetí mezičas se staly nejlepšími dosavadními časy a získal tak provizorní pole s téměř půlsekundovým náskokem na týmového kolegu Da Mattu (1:16.034). Na trati se pak obejvil první rudý žralok stáje Ferrari řízený M. Schumacherem, kterému se ve včerejší kvalifikaci mnoho nedařilo. Nejrychlejším prvním a třetím sektorem, včetně slušného času v druhém sektoru se tak s časem 1:15.898 probojoval před obě Toyoty. Na trať v tuto dobu vyjížděl i jeho stájový kolega, vítěz minulé GP, Rubens Barrichello. Který poupravil nejrychlejší časy ve všech sektorech a tímto si vysloužil čas 1.15.488, což v tuto chvíli znamenalo provizorní pole. Na trať se v nezvykle pozdní části kvalifikace vydal Justin Willson, který si včerejší kvalifikační premiéru v zeleném monopostu stáje Jaguar užil výborně. Bohužel nedotáčivost ve třetím sektoru jej stála dobré umístění. S časem 1:18.021 ztrácel na čelní pozici 2,5 sekundy a zařadil se tak mezi Heidfelda a Buttona. Na trať vyrazil druhý stříbrný šíp řízený adeptem na mistrovský titul. Raikkonen podal velice dobrý výsledek a s časem 1:15.874 se tak těsně protlačil před rivala šampionátu Michaela Schumachera. Bohužel tento čas však nestačil na druhé Barrichellovo Ferrari.

Po třetí pětici jezdců opět přišla na řadu reklamní přestávka, před tím,než na trať vyrazí pětice nejlepších jezdců včerejší kvalifikace.

Prvním z top pětky byl Fernando Alonso, první Renault, který se do kvalifikace vydal. Bohužel mladičkému španělovi jeho kvalifikační kolo příliš nevyšlo a s časem 1:16.483s si musí vystačit s umístěním mezi oběmi Toyotami. To už ale na trati kroužil druhý zelený Jaguar řízený Markem Webberem, který byl ve včerješí kvalifikaci čtvrtý nejrychlejší jezdec. Dnes projevil touhu zopakovat skvělé umístění a začal své měřené kolo pěkně zostra. Bohužel špatnou jízdou ve třetím sektoru si svůj výkon pokazil a čas 1:16.775s stačil na prozatimní osmou pozici za skotem Coulthardem. Na trati se objevil druhý modrožlutý monopost stáje Renault řízený Jarnem Trullim. Vynikající jízdou si časem 1:15.679 zajistil provizorní postavení v přední řadě po boku brazilce Barrichella, stejně tak jak tomu bylo i v minulém závodě. Na trať již vyjížděl Juan Pablo Montoya. Kterému v prvém sektoru chybělo pět tisícin na Barrichella. V druhém a třetím sektoru však Kolumbiec dosáhl nejrychlejších časů a získal tak provizorní pole position s hodnotou 1:15.167. Poslední jezdec na dráze byl Ralf Schumacher s druhým Williamsem. Který si tlak stájového kolegy nenechal líbit a hned v prvém sektoru zajel nejrychlejší čas kvalifikace, stejně tak s výraznou převahou zrychlil i v druhém sektoru. Bohužel třetí sektor byl pro Němce na domácí půdě zkázou. Třetí sektor se Ralfovi vůbec nevydařil a ve finále tak na stájového kolegu ztratil 18 tísícin.

Dnešní kvalifikaci tedy opanovaly monoposty stáje Williams, tentokráte však v opačném pořadí než tomu bylo v letošní sezóně doposud. Z druhé řady odstartují Barrichello s Trullim, ve třetí řadě je budou následovat dva největší adepti na titul mistra světa, Fin Raikkonen a němec Michael Schumacher. Čtvrtou řadu okupují Panis s Alonsem a elitní desítku uzavírají v páté řadě Cristiano Da Matta a David Coulthard.

Nyní nám nezbývá než se těšit na zítřejší závod a držet palce svým favoritům. Stáj Williams prokázala svou skvělou formu, když opětovně obsadila první řadu startovního roštu a má tak zaděláno na další skvělý výsledek, který by mohl, z dosavadního průběhu, vyústit do již třetího double stáje v letošní sezóně. Samozřejmě že bude také důležité kolik paliva mají jednotliví jezdci natankováno a jaké zvolili strategie pro závod. Uvidíme…