GP Německa: Williams po kvalifikaci

Williams opět skvělým výkonem svých vozů a pilotů dokázal obsadit první řadu. Poprvé v sezóně se na pole probojoval J.P.Montoya.

Po perfektním výkonu si Juan Pablo dojel pro své jedenácté pole v kariéře jezdce Formule 1. Jeho stájový kolega Ralf zůstal od tohoto postu pouhých 18 tisícin sekundy a tím se také potvrdila vyrovnaná kvalifikační forma obou jezdců, která dnes ve spojení se skvěle připraveným monopostem a podmínkami dávajícími výhodu pneumatikám Michelin, dokázala zadělat na skvělou šanci v zítřejším závodě.

Juan Pablo Montoya
Konečně jsem dosáhl na první pole position v letošní sezóně. Trvalo mi to dlouho, než jsem se k ní dostal. Je to už druhé čelní postavení na tomto okruhu (2001 a letos). Vůz dnes pracoval opravdu dobře a protlačili jsme se nahoru, po velkém úsilí, které se vyplatilo. Pevně věřím, v zítřejší dobrý výsledek. Zítra to bude v takových podmínkách velice náročné psychicky i mentálně. Bude to test spolehlivosti vozů. Doufáme že můžeme dosáhnout mnoha bodů pro oba poháry.

Ralf Schumacher
Jsem s postavením v první řadě spokojený, zvláště když mě trápila nedotáčivost v posledních dvou zatáčkách, která mě stála nějaký čas. Děkuji týmu, který odvedl excelentní práci i když vůz nebyl ve včerejším a dnešním tréninku tak perfektní. Loni jsem zde nebyl se závodem spokojený a doufám že letos tomu bude jinak. Zítra má teploměr vystoupat až na 55 stupňů celsia (myšlena je teplota trati) a v těchto podmínkách se může stát cokoli.

Sam Michael (WilliamsF1)
Byla to dobrá práce týmu, který dokázal dostat vozy do první řady. Aerodynamické změny , které jsme pro tento okruh udělali, byly krokem v před. Stejně tak nás Michelin opět vybavil dobrými pneumatikami pro horké počasí. Na zítřejší závod si věříme.

Gerhard Berger (BMW Motorsport)
Byla to pro nás naprosto bezproblémová kvalifikace. To je přesně to co jsme si od domácí Grand Prix přáli. Jsme v ideálním postaveni do závodu a doufáme že budeme bojovat o vítězství. Ale vzhledem k vysokým teplotám je těžké odhadnout, jak moc se budou opotřebovávat pneumatiky a jak na tom bude celková spolehlivost po dobu celého závodu.