Kasino bez nutnosti vkladu 2024

  1. Happy Day Casino Bonus Codes 25 Euro: Pospěšte si, protože to skončí za týden
  2. Vip Casino Bonus Za Registraci - Pokud je vaší herní filozofií strávit spoustu věku spoustou zábavy poté, co si vyzvednete příjemné, ale ne přesně otřesené výhry, pak byste se měli vyhnout progresivním
  3. Gapa Casino Bonus Za Registraci: Zábava a nutkání snažit se vyhrát jsou hlavními příčinami závislosti na hazardních hrách u dospívajících

Automaty online legalne 2024

Grand Win Casino Promo Code 2024
Buffalo je jedním z nejpopulárnějších bezplatných slotů pro iPad, které Aristocrat Gaming kdy vyvinul
Automaty Rise Of Olympus Online Jak Vyhrát
Sbírejte své bonusy a hrát nejoblíbenější 75-ball a 90-ball bingo hry
Nenechte si ujít bonusy nových webových stránek online kasin v usa bez nejúžasnějšího investičního požadavku

Ruleta online zdarma

Rizk Casino Bonus Za Registraci
Jakmile se to dozvíte, budete vědět, že takový specializovaný přístup je zapotřebí, abyste se stali skutečným specialistou v jakékoli oblasti
Výherní čísla Loto 5 Z 35
Každé kasino, které vidíte na seznamu, bylo vyhodnoceno a důvody pro jeho zařazení do seznamu budou také zveřejněny
Casino Online Bez Vkladu

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Jarek Janiš, pilot F1

Přinášíme vám krátké ohlédnutí za 112 koly, které Janiš absolvoval v Jerezu za volantem monopostu F1.

Minulý týden byl pro české fanoušky Formule 1 velice důležitý. Po Engeho debutu v královně motoristického sportu usedl v pořadí druhý čech za volant jednoho z nejrychlejších závodních vozů na světě. Po delší době, tak opět rozvířilo vodu této disciplíny české jméno. Jarek Janiš usedl na dva dny do žlutého monopostu stáje Eddieho Jordana.

I když se jednalo o pouhé testovací jízdy, zůstává fakt, že Jarek alespoň prokázal co v něm je a svět Formule 1 si jeho jméno zapamatuje nejen jako mladíčka účastnícího se mezinárodní F3000.

Bohužel pro Jarka však v průběhu jeho oťukávání nového, diametrálně odlišného monopostu nepřálo v Jerezu příliš počasí. Ve středu bylo pod mrakem a nakonec i lehce sprchlo. Ve čtvrtek byla trať mokrá a chvílemi hustě pršelo. Jarek se tak nemohl pořádně s vozem seznámit a vyzkoušet jeho skrytý potenciál. Hned po vyjetí na trať byl Jarek překvapen tím, že mu při brždění z 300km/h rychlosti málem krk neudržel hlavu. Během pár kol si však na tento fakt aklimatizoval a pokračoval dále v seznamování s vozem.

Jarkův testovací program byl zaměřen na aerodynamiku a pneumatiky. A i když středa měla patřit k osahání monopostu, Jarek dokončil 51 kol a provedl některé plánované testy.

Středeční čas 1:21.930, ztrácel 4.2s na nejlepšího Ralfa Schumachera. Jarkův čas byl nejpomalejší. O dvě sekundy horší než čas jeho kolegy Heidfelda. Vzhledem k faktům, že vozy Jordan nepatří mezi nejrychlejší a že se Jarek s vozem teprve seznamoval a nebyl tak schopen využít celý jeho potenciál, je tento čas pozitivní.

„V prvé řadě jsem si zvykal na vůz a dnešní den se mi velmi líbil. Řídit vůz F1 je fantastické, vše proběhlo v pořádku a provedl jsem několik testů aerodynamiky a pneumatik. Snažím se začít volněji a nebláznit hned od začátku, takže pokud budeme mít zítra štěstí na počasí, pojedu ostřeji.“

Čtvrteční den provázelo mokré počasí, což Jarkovi ještě více znepříjemnilo jeho program. Nový vůz a těžké podmínky nasvědčovaly tomu že ve srovnání času asi k velkému posunu nedojde. Ovšem porovnání výsledků měřených kol v absolutních číslech bylo pozitivnější, zvláště s ohledem na počasí. Jarek dosáhl nejrychlejšího času 1:28.030.

Na nejrychlejšího Badoera s Ferrari Jarek ztratil „pouze“ 2.5s a na Takuma Satoa se dotáhl na necelých 6 desetin sekundy. Z jedenácti jezdců byl 9. nejrychlejší. Tabulku uzavírali další mladíci Nelson Piquet junior a Nico Rosberg, oba s Williamsy.

To co Jarek dokáže již očím odborníků předvedl a snad i některé z nich zaujal. Rozhodně je absolvování dvoudenního testování velkým přínosem pro Jarkovu kariéru. To zda se s jménem Jarek Janiš opět setkáme ve spojení s Formulí 1 ukáže čas a schopnosti nejenom samotného Jarka, ale také jeho managera Antonína Charouze. Nemalý vliv budou mít jistě také sponzoři, respektive jejich chuť investovat nemalé částky do dalšího rozvoje kariéry, jistě talentovaného jezdce.

Nám fanouškům Formule 1 teď nezbývá nic jiného, než si přát a držet Jarkovi palce, aby to ve formulovém světě dotáhl přinejmenším stejně daleko jako jeho předchůdce Tomáš Enge.