Virtuální kasino bez podmínek prodeje bonusů

  1. Automaty Jingle Spin Online Jak Vyhrát: Mnoho lidí Světové organizace agentury raději hazard nemají luxus bydlení v Las Vegas, nebo dokonce musí být nucen tam cestovat
  2. Bet22 Casino No Deposit Bonus - Proto je vhodný čas začít sázet na tento progresivní pokie
  3. Automaty Hry Zdarma Hrát: Bonus roztočení zdarma bez nutnosti vkladu je skvělý způsob, jak vyzkoušet nové kasino, a proto tyto bonusy patří mezi nejoblíbenější propagační akce v kasinu

Online kasino pozvání bez vkladového bonusu 2024

Automat Online Zdarma
Zařadili jsme ji do našeho top 5 protože je Australias vedoucí platební bránu a je velmi populární mezi Australany, kteří ji používají pro mnohem víc než jen on-line karban
Automaty Aftershock Online Jak Vyhrát
Procházejte kasina s Paco a Popping Peppers a dalšími sloty od Betsoft
Přemění 3 až 4 symboly z prvních 3 válců na symbol s nejvyšší platbou

Online kasino výběr skutečných peněz 2024

Black Jack Dvě Esa
Tehdy by Kansans mohl být v pokušení cestovat mimo stát, aby hazardoval nebo se obrátil na jiné formy zábavy
Online Casino Vstupní Bonus Bez Vkladu
Chcete-li zahájit výběr, přejděte na svůj účet a klikněte na tlačítko Vybrat
Automaty Eggomatic Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Battle report: Daemons vs Imperial Guard

Po turnaji v Černém Rytíři jsme se s Pplavcem dohodli na hře, protože jsme obsadili první a druhé místo v turnaji, bylo by potenciální čtvrté kolo právě naše hra. Hrálo se tedy 1500 bodů ve stejné sestavě, jakou jsme měli na turnaji. Jako scénář jsme zvolili capture and control, deploy byl spearhead.

Kdo se bojí, nesmí hrát démony,
odvážný drop v prvním kole

sestava byla tedy tvořena čtyřmi tzeentch heraldy, dvěmi tzeentch daemon princi, grinderem, celkem 12 flamery a 10 plaguebearery.

Plaguebearers dělají svůj job.

Pplavcova sestava (cca):
4 chiméry+stubber, ve dvou 10 gardistů s raketometem a flamerem, v dalších HQ commanda s  4x plasmou, fista, v poslední platoon commanda
2x infantry squadra s raketou a flamerem
Spec. weapon tým s granátomety
Spec. weapon tým s flamery
5 ratlingů
Manticores heavy flamerem
Leman Russ Demolisher, lascannon
Hellbound s multi meltou
Sentinel s auto kanónem

Opět tedy mí démoni čelí přečíslení, tentokrát jen 2:1, zato v drtivé většině zalezlých v chimérách, ale proti těmto armádám je armáda (alespoň v to doufám) stavěná. Soupeř vyhrává iniciativu a po delším uvažování volí svůj začátek. Obětuje první kolo plácáním za výběr nejvhodnější čtvrtky.  Umístíme objektivy. Soupeř umisťuje vše do rožku, snaží se zamezit mému dropu mezi jednotky a také zamezuje možnosti dopadnout tak abych měl k dispozici střelbu na zadní pancíř. Při tom ale myslí na potenciální hrozbu flamerů, kteří by mohli dechem líznout více než jedno vozidlo. Ratlingy infiltruje do ruiny zhruba veprostřed stolu, a poskytují tak krycí palbu z druhé strany. Jednotku granátníků a flameristů nechává v rezervách.

Konec prvního kola

1.kolo
Garda se jen lehce přeskupuje a vozidla drobně pohnou. Nemá toho moc co na práci, pozice vesměs dosáhl již v deployi.

Přichází na řadu mé kolo. Po zvážení situace vybírám do své preferované poloviny heraldy a prince. Házím obligátní jedničku a přicházejí tak tři čtyřky flameri, dvě pětky plaguebarerů a grinder, kterého jsem zrovna proti gardě do hry na začátku dávat nechtěl. Ale musím žít s tím, co mi bylo naděleno. S tím co mám k dispozici, dostanu klepec. Konzervativní drop někde dál od soupeře znamená, že mu nic neudělám a naopak dostanu na budku dříve, než stihnu něco udělat. Je třeba zariskovat a provést velice agresivní drop toho co mi bylo bohy dáno do vínku.
Grindera dávám kousek před les s pěchotou… hit… flameři mezi grindera a lemana, o 7“ směrem k soupeři, naštěstí přesně za lemana a před chiméru, druzí jdou na původně plánované místo, hit. Poslední flameři k chiméře, šipka, o 2“ od ní těsně ke kopcu. PB k lesu, hit. Druzí PB do ruiny k ratlingům, asi 8“ pryč. Uff, na to, co padalo do bezprostřední blízkosti, koukám jako puk stejně tak jako soupeř, který polohlasem situaci komentuje ve smyslu, že je to v konečníku.
Začínám tedy střelbu. Pěchota v lese sice dokáže štípat, ale tanky doslova koušou. Flaemři tedy jdou po železe. Jedni mambí lemana a lízají i sentinela za ním. Leman dostává shaken, sentinel stunned a imobilizaci. Díky jeho postoji je ze hry. Další pak pokouší chiméru na kraji stolu, ale bez úspěchu, poslední jdou do další chiméry, přichází o multilaser. Grinder má nutkání naběhnout pěchotu, ale velká placka může zatočit s dalším vozítkem, takže na přetřes jde další chiméra… scatter o 9“ mimo stůl, sakra, zkusím to tedy kanónen, S4 není žádné terno, ale glance na bok dát může, končí to imobilizací chiméry. PB u lesa se rozestoupí, druzí v ruině běží vstříc ratingům. Na to, že mi štěstí nepřálo u volby poloviny, to ve finále nebylo nejhorší, ale teď to určitě schytám.

Konec druhého kola

2. kolo
Přicházejí granátníci (doufám že to byli oni). Ratligové se bojí PB a volí raději taktické stažení. Leman se pohne tak aby mohl v příštím kole zaujmout pozici k palbě na grinderovy záda. Lehce se pohne i hellhound. Zbytek vozidel se pohne více méně jen formálně. Začíná střelba. Jednotka na kopci a v lese dostává rozkaz – přehozy na vozidla – vystřelí jen raketami do grindera. Tuto strategii jsem příliš nepochopil, jelikož blikátka, které mohly slušně pošimrat třeba flamery tak zůstaly nevyužité. Díky rozkazům se obě rakety trefují ale grinder bez ztráty kytičky stoji. Pokusí ho i manticore. Padají tři placky. Jedna hituje, jedna jde daleko za a třetí se lehce odchýlí a bere dva flamery. Grinder je obscured a penetraci z placky ustává na cover. Flameři se vrací do warpu. Hellhound střílí po PB, dva umírají, stejně tak jde pryč i flamer. Rakety z chimér a plasmy odstřelují grindera a zase nic. Celkový výsledek končí vyvražděnými PB a šesti mrtvými flamery, vždy dva z jedné jednotky. Neuvěřitelné.
Na řadu přicházejí démoní rezervy, házím vysoká čísla, nepřijde jen jeden herald, ale soupeř mi od někoho snižuje hod o 1, takže nakonec to je jen princ a dva heraldi, ale lepší než drátem do oka. Tentokráte se držím dál. Jeden herald padá k ruině, kde jsou k dispozici ratlingové. Další jde mezi ruinu a soupeřovu hranu stolu, ale vzdaluje se asi o 6“, padá do lesa a dostává pecku. Ze stejného místa to odvane i prince, ten ale přistání v lese zvládá lépe a je blíže soupeři. Jedni flameři skáčí za chiméru do blízkosti granátníků, další skáčí mezi chiméru a manticoru. Grinder se posune do lepší pozice na plamenomet do lesa. PB se stahují z ruiny a běží k domácímu objektivu.

Střelbu otevírá herald v lese, střílí na hellhounda boltem a gazem do ratlingů. Hellhound nic, prcek umírá jeden. Střelbu opakuje druhý herald, stejným směrem. Jeden ratling  umírá, hellhound zase nic. Princ tedy také střílí na pekelného psa a konečně mu něco provede, konkrétně stunned. Flameři pak stunnují lemana a rvou mu kanón, shake chiméry, 5 mrtvých granátníků, grinder upaluje nějaké gardisty a ti utíkají. Prckové zdrhají také. Zde jsem pak udělal chybu. Mám zafixováno, že s démony do kombatu nechci, nicméně jedni flameři mohli vběhnout do chiméry, se S4 jí mohou něco udělat a druzí si mohli podat zbylého chudáka granátníků. Příště si to musím uvědomit.

Konec třetího kola

3. kolo
Přicházejí plamenometčíci, zdrhající jednotky se seskupují. Střílí manticore, která byť málo ale přeci jen vidí PB kteří se řítí k domácímu objektivu. 2 placky, jedna hitne, druhá lízne jednoho, soupeř hází několik jedniček na wound a já dávám nějaké 5+ invuly. Umírají dva. Hellhound a leman nic nedělají, stejně jako sentinel. Střelba soupeře nakonec zabíjí dvě jednotky flameri, démon prince. Grinder opět schytal plazmy a rakety. Nicméně dostává nanejvýš stunned, který ignoruje.
Ve třetím kole mi nic nepřichází, takže hraju s pěti modely podstatnými modely na stole. PB se poučili z mezery, kterou dostali zásah raketou a pohybují se mimo dohled manticory ale stále se blíží k objektivu.  Heraldi se přibližují na dostřel a do lepších pozic. Grinder jde do lesa, aby vyštípal jednotku na kopci za ním. Střelbou zabíjím ratingy, shakuju chiméru u lesa, flameři imobilizují další chiméru. Grinder upaluje část jednotky na kopci i sjednocené gardisty za ním, kde přežívá jen raketa. Morálku všichni ustojí, takže assault. Gardisté umírají a konsoliduji tak abych nevystavoval záda plazmičům, za cenu odhalení se manticore, snad do něj na takovou krátkou vzdálenost nebude pálit.

Konec čtvrtého kola

4.kolo
Hellhoud a leman jdou do palebných pozic, shaken chiméra dělá tankshock na flamery, kteří ustupují do lesa, z chiméry na kopec vylézá jednotka plazem do zad grinderovi. Tentokrát dostal doslova po tlamě a přišel tak o flamer i velkou placku. Shaken a stunned ignoroval. Manticore střílí po heraldovi, dostává wound. Hellhound zabíjí zbytek mých flamerů, jinak nic zajímavého.

Mě přichází zbytek armády, tedy další dva heraldi a prince. Jeden herald jde na zadek lemanovi, další i s prince na jeho pravý bok do dostřelu na chiméry. Pohybuji se do lepších palebných pozic. Střelbou exploduju dvě chiméry a z části se redukuje počet transportovaných modelů. Ti psychicky odolávají. Dále shaken do lemana, stunned do chiméry u lesa. Grinder probíhá jednotkou plazmičů na kopci a ti utíkají, konsoliduji zády ke hraně stolu vedle manticore. PB mimo centrum dění obsazují domácí objektiv.

Konec pátého kola

5.kolo
Nevím přesně co, ale dva heraldy gardisté poslali ke všem čertům. Manticore zoufale střílí dvě rakety na grindera, jedna padá mimo stůl, druhá redukuje pěchotu u kopce a utíká.

Jedna z přeživších gardistických jednotek obsazuje objektiv. Nic dalšího démonům neublíží.

Opět se pohybuji blíž k soupeři, grinder si podává jednotku na objektivu a zůstává stát na kopci. Dále ničím chiméru u lesa a rvu multi meltu hellhoundovi. Herald assaultuje lemana, ani s furious charge mu nic nedělá. Házím, zda budeme pokračovat. Padá 4. Hurá do 6. Kola.

Konec bitvy

6. kolo
Gardisté woundují oba heraldy a prince shodně jedním životem, grinder opět heroicky drží.
Stejnou impotenci předvádějí i démoni. Grinder pro jistotu zůstává na místě kontestující objektiv. Hod na pokračování. Dvojka nestačí.
Hra končí v šestém kole. Na objektivy 1:0 pro démony. Na victory pointy vedla garda asi o 150. V celkovém hodnocení turnaje by byl výsledek cca 13:7. Pokud by třetí v pořadí neuhrál alespoň 17 bodů, byl bych po 4. bitvách stále průběžně na prvém místě.