Kasino bez nutnosti vkladu 2024

  1. Happy Day Casino Bonus Codes 25 Euro: Pospěšte si, protože to skončí za týden
  2. Vip Casino Bonus Za Registraci - Pokud je vaší herní filozofií strávit spoustu věku spoustou zábavy poté, co si vyzvednete příjemné, ale ne přesně otřesené výhry, pak byste se měli vyhnout progresivním
  3. Gapa Casino Bonus Za Registraci: Zábava a nutkání snažit se vyhrát jsou hlavními příčinami závislosti na hazardních hrách u dospívajících

Automaty online legalne 2024

Grand Win Casino Promo Code 2024
Buffalo je jedním z nejpopulárnějších bezplatných slotů pro iPad, které Aristocrat Gaming kdy vyvinul
Automaty Rise Of Olympus Online Jak Vyhrát
Sbírejte své bonusy a hrát nejoblíbenější 75-ball a 90-ball bingo hry
Nenechte si ujít bonusy nových webových stránek online kasin v usa bez nejúžasnějšího investičního požadavku

Ruleta online zdarma

Rizk Casino Bonus Za Registraci
Jakmile se to dozvíte, budete vědět, že takový specializovaný přístup je zapotřebí, abyste se stali skutečným specialistou v jakékoli oblasti
Výherní čísla Loto 5 Z 35
Každé kasino, které vidíte na seznamu, bylo vyhodnoceno a důvody pro jeho zařazení do seznamu budou také zveřejněny
Casino Online Bez Vkladu

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Orci v kompetitivní hře II.

Článek je 2. část seriálu Orci v kompetitivní hře.

Pokračování miniseriálu o Orcích v kompetitivním prostředí.

Orčí mobilita – jak se dostat k objektivům
Orčí taktika je obvykle postavena na velké pěší hordě – Green Tide, nebo jako rychlá armáda – Speed Freaks.  Green tide je absolutně nemobilní. Masa orků zabere hodně prostoru, obzvláště když se snažíte držet rozestupy a omezit tak ztráty z případných zásahů blastů. Pokud operují ve složitějším terénu, nevyhnou se zpomalení a často vznikají dopravní zácpy na stupni 5, když jednotky vpředu neběží tak rychle jak ty za nimi. Než se green tide dostane do efektivní vzdálenosti, utrpí masivní ztráty, které se projeví na celkovém výkonu závěrečného assaultu. Na malé formáty do cca 1000 bodů se, ale jedná o velice nepříjemnou armádu, což jsem si v praxí dokázal. Oproti Green tidu jsou Speed Freaks, podstatně mobilnější. Plně motorkářské armády jsou jistě zajímavé a extrémně rychlé, dokáží být smrtící, pokud soupeř neví jak na ně. Nicméně stěží budete chtít těmito jednotkami držet objektiv, natož aby ovládala více objektivů najednou. Proto je v této části nebudu rozebírat a zaměřím se na dedikované transporty, tedy trucky a battlewagony.

Největší přínos orčích transportů je, že jsou open-topped, tudíž převážená jednotka může vystoupit a assaultovat, tedy dělat to pro co jsou orci stvoření a to i když se vozidlo pohne, případně z něj může střílet celá transportovaná jednotka. Bohužel je to také jejich nevýhoda, protože soupeř dostává bonus pro hod na damage table. Pokud se do nich opře střelba z melta zbraní, či zbraní s AP1, stávají se orčí transporty extrémně křehké, zvláště pak pokud se jedná o truck, pro kterého zásah meltou znamená téměř 100% jistotu penetrace a že přijde v nejlepším případě jen o zbraň. Díky oblibě vozidel v páté edici, je výskyt těchto zbraní velice častý.  Jako nezbytné se tedy jeví využítí Big Meka s kustom force field, který vozidlům do 6“ dává 4+ cover save. Tahle hračka však zabere HQ slot a není to zrovna nejlevnější záležitost a ve srovnání s ostatními armádami to ani není zásadní výhoda, jelikož i další armády mají možnosti poskytnout svým vozidlům cover save. Truck je díky svému AV10 náchylný na téměř jakoukoli střelbu, včetně pistolí. Nelze je tedy pokládat za bezpečnou přepravu jednotek. Obyčejné rhino ve stejné ceně plní svou úlohu daleko lépe.

Pokud zůstaneme u trucků, je třeba se pozastavit nad pravidlem Ramshackle, které dokáže (šance 1:3) naloženou jednotku ochránit před případnou explozí vozidla (při penetraci meltou je šance 50% na exploded result) a má 66% šanci na explozi v případě wrecked resultu. Truck tak díky ramshackle, může explodovat ve vícero případech než je obvyklé. Taktéž je 33% šance, že se nejdříve pohne náhodným směrem, a dostane se tak do naprosto nevyhovující pozice. Kráter po explozi sice poskytne cover převážené jednotce, ale neumožní za něj jednotku schovat.

Truck má kapacitu 12 modelů. Což není málo, s ohledem na kapacity transportů jiných armád. Nicméně 12 orků je jiné kafe než 12 mariňáků. Orci profitují z velkého počtu, což boyz v trucku rozhodně nejsou a i když se dostanou v plném počtu do boje, často utrpí těžké ztráty a díky nízkému LD je pak velká šance, že budou chtít z boje utéct, což se jim, díky nízké iniciativě stěží povede. Pokud zaberou objektiv, díky mizernému savu budou pravděpodobně rozstříleni.

V tomto směru je jednoznačně výhodnější použít jako transport battlewagon s kapacitou 20 modelů, což už je, v případě boyz, akceptovatelnější počet a jednotka tak může utrpět nějaké ztráty, aniž by byla oslabena tak zásadně jako jednotka v trucku. BW je díky přednímu AV 14 podstatně odolnější, podstatný je fakt že střela s S7 a menší mu alespoň z přední výseče neublíží. Automatickou součástí výzbroje BW, by měla být i Deffrolla, postrach všech land raiderů v blízkosti a to i přes to, že primární úkol BW bude transport jednotek. D6 S10 hitů při tank shock/ram je vždy příjemným bonusem. Bohužel plně vybavený transportní BW bude stát kolem 150 bodů, což není zrovna málo a je dostupný pouze jako heavy slot, nebo transport nobů/meganobů. V extrémním případě je možné jich do armády dostat až 8 – 3x heavy, 3x elite, 2x v troop pokud jsou v armádě dva warbossové – bavíme se však o rosteru na 2000 bodů s celkově 25 modely na stole, což je v praxi asi nikdo nikdy nepoužije. Do armády se jich tedy podaří procpat v lepším případě 5 kusů, ovšem na úkor ostatních vozidel či velké jednotky motonobů nebo velkých jednotek lootas. Silně anti tanková armáda pak bude mít na stole jen battlewagony, kterým bude moci věnovat náležitou péči. BW je však jednoznačně nejlepší transport, který orci mohou použít a pokud se jim podaří dostat blízko soupeřovým vozidlům, fungují jako skvělý anti tank. Z mého pohledu je to asi jediná šance pro orky v kompetitivním prostředí a zachováním univerzality.

Poslední část zaměřená na nové kodexy a pravidla bude následovat.

Navigace v seriálu← Orci v kompetitivní hře I.Orci v kompetitivní hře III. →