Virtuální kasino bez podmínek prodeje bonusů

  1. Automaty Jingle Spin Online Jak Vyhrát: Mnoho lidí Světové organizace agentury raději hazard nemají luxus bydlení v Las Vegas, nebo dokonce musí být nucen tam cestovat
  2. Bet22 Casino No Deposit Bonus - Proto je vhodný čas začít sázet na tento progresivní pokie
  3. Automaty Hry Zdarma Hrát: Bonus roztočení zdarma bez nutnosti vkladu je skvělý způsob, jak vyzkoušet nové kasino, a proto tyto bonusy patří mezi nejoblíbenější propagační akce v kasinu

Online kasino pozvání bez vkladového bonusu 2024

Automat Online Zdarma
Zařadili jsme ji do našeho top 5 protože je Australias vedoucí platební bránu a je velmi populární mezi Australany, kteří ji používají pro mnohem víc než jen on-line karban
Automaty Aftershock Online Jak Vyhrát
Procházejte kasina s Paco a Popping Peppers a dalšími sloty od Betsoft
Přemění 3 až 4 symboly z prvních 3 válců na symbol s nejvyšší platbou

Online kasino výběr skutečných peněz 2024

Black Jack Dvě Esa
Tehdy by Kansans mohl být v pokušení cestovat mimo stát, aby hazardoval nebo se obrátil na jiné formy zábavy
Online Casino Vstupní Bonus Bez Vkladu
Chcete-li zahájit výběr, přejděte na svůj účet a klikněte na tlačítko Vybrat
Automaty Eggomatic Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Démoni na Adeptus Mechanicus VIII.

Na turnaji jsem hrál Chaos Daemons v sestavě se kterou se pokouším kvalifikovat na ETC. Proto jsem bral turnaj jako tréning a zjištění co si se sestavou, kterou v mnoha diskuzích lidé označují jako nejvyrovnanější z démoního kodexu, můžu dovolit.

Sestava: 4x tzeentch herald, 3x tzeentch DP, 3x plné fiends, 2x 5 plaguebearers, 5 pink horrors s boltem.

Nejdříve musím říct, že bohové chaosu stáli při mé armádě a vždy mi přišla preferovaná část armády. Ta byla v každé hře stejná: 2x herald, 2x DP, 2x fiendy a horroři. Další pozitivum bylo že ve čtyřech hrách jsem vyhrál iniciativu a donutil tak soupeře začít a v případě Grigorije se rozhodl začít sám.

1. hra proti Roninovi – Space Marines – dread spam
Ronin není zkušený hráč a jeho bulid postavený na 5 dredech není zrovna ukázkou možné síly SM kodexu. První chybu, alespoň z mého pohledu udělal již v deployi. Master of Forge mu dával možnost opevnit ruinu a přesně to udělal. Vybral si čtvrtinku s jedinou ruinou na stole. V duchu jsem si začal nadávat, že jsem ho nechal začít, protože ruina dávající 3+ cover pro mě nebyla zrovna pozitivní myšlenka. Zvlášť když měl v rosteru 10 skautů se sniperkama a s Telionem, tedy s cloaky 2+ save. Nechápu proč téhle možnosti nevyužil a dal nakonec skauty někam do lesa uprostřed stolu. Stejně tak dredi. Střlečtí si určitě své místo v ruině zasloužili. V prvním kole spadl droppodem ironclad, daleko od jeho kolegů. Pohybující se relict zvolil cestu od mariňáků. a vlastně tam mířil celou dobu hry, což bylo ideální, protože plaguebearers mohli padat v klidu mimo centrum dění a zajímat se jen honbou za reliktem, který nakonec získali. Ale zpět k podstatné hře.

Přišlo mé první kolo, spadlo mi to co jsem chtěl a zhruba tam kde jsem chtěl a začaly jatka. Jeden AC dred, jeden venerable dred ze hry, speeder shaken. Fiendy se nebezpečně přiblížily. V dalším kole mi střelbou zabil jednoho prince, někde způsobil nějaké drobné zranění. Horroři přežili jedné taktické combat squady podpořené kapitánem. Mě zase něco popadalo, rozstřelil jsem droppod, začal ukusovat ze skautů v lese, dokončil druhého venerabla a ac dreda, speedera. Bohužel jeden DP nestihl doběhnout do lesa na skauty, takže v ásledujícím kole schytává charge od ironclada, kterému dává jen imobilizaci. Horroři druhou salvu nepřežívají, mariňácká střelba pak dává pár woundů napříč celu armádou. Já ve svém  třetím kole nabíhám fiendami skauty v lese, kteří stihli udělat pouze jeden wound a pak heroicky zemřeli. Ničím razorback a pouštím se s dalšími fiendy do tacticály s masterem do cc v ruině, která to ustává za cenu pár mrtvých fiendů DP v combatu ironcladovi ničí obě zbraně, takže jeho jeden útok není pro prince s jedním woundem nic extra nebezpečného. Na začátku 4. kola Ronin chápe svou situaci a rezignuje. ve hře mu v danou chvíli zůstalo nějakých 6 mariňáků a očesaný imobilizovaný ironclad a démoni vyjma jednoho prince, horrorů a několika fiendů v plné síle.. Dohrával se jen pomocný úkol,  který se mi podařilo bezproblémově splnit.

Výhra 14:1. Bohužel hra mě příliš nebavila, protože soupeř svými chybami a vlastně i celou sestavou neznamenal vážnou hrozbu a hra tak nebyla výzvou.

2. hra proti Grigorijovi – Space Wolves – Grey Hunters + long fangs
Hra s Roninem mne posouvá na první stůl kde se potkávám s Grigorijem. Na posledním Karaku, jsem od Grigorie dostal wipe, měl jsem tedy motivaci nakopat vlkům zadky jako pomstu z minula

Grigorij vyhrál iniciativu a rozhodl se začít, toto rozhodnutí ho pravděpodobně stálo prohru, o tom ale níže. V prvním kole a down of war přichází z rezerv a long fangové zabírají střelecké pozice, rhina mírně povyjíždějí. Přicházím a opět celkem spolehlivý drop první vlny. Pokud si dobře vzpomínám, podařilo se mi rozstřelit jedno z rhin. Následovaly kruté přestřelky mezi mými heraldy, princi a long fangy. Nicméně ztráty, vyjma horrorů, kteří si připsali na konto několik vlků z lordovy ochranky, byly minimální. Fiendy se rozhodly zaútočit na grey huntery kteří přišli o transport. Podařila se mi charge 12 fiendy. Hody byly super, dokázal jsem protlačit 6 rendingů a hromadu woundů. Bohužel rozdělování rozhodlo že zemřou jen 4 GH, zbylí mi slušně namlátili a 12! fiendů prohrává combat, naštěstí jen o 2. Následuje opět ostřelování démonů long fangy a nerovný boj fiendů proti grey hunterům. Každý kontroluje vlastní objektivy a celkově rezignujeme na to získat i ten soupeřův a pereme se o sekundární úkol. Ukázalo se, že stackování “kill pointů” může být docela chaotické, nicméně jsme se dopočítali lehké výhody na straně vlků. Vlci se tak stáhli a zakopali. Já stáhle jen to křehké a zbytekm se snažil využít terénů blokujících los abych nebyl v palebné zóně long fangů, což se mi vesměs dařilo, nicméně jsem musel riskovat jednoho heralda, který střílel do longfangů s 3 KP, které bych jejich smrtí získal a otočil hru na svou stranu. V pátém kole jsem hodil pokračování, střela na obou stranách byla neúčinná, nicméně můj herald, se kterým sem číhal “za bukem” dokázal turboostem vykontestovat Grigorijův objektiv.

Hra tak končí mou výhrou hlavní a Grigorijovou výhrou vedlejší mise.
Skóre: 10:5

3. hra proti Toshirovi – Blood Angels – razor spam
Stěhuji se na druhý stůl, kde potkávám Toshira, který tentokráte hraje lehce modifikovaný Razorspam s Mephistonem. Sekundární úkol byl lov jednoho vybraného soupeřova modelu – první kdo splní úkol vyhraje. Toshirem vybraný DP zůstal v druhé vlně a já naplněn optimizmem a kuráží volím Mephistona.

Při deploji a prvním kole si Toshiro připravuje svou vozovou hradbu a odpaluje smoky. Já padám vcelku špatně, fiendy však scatterůjí dál od Toshira, jeden herald se zabíjí o vlastní, druhý mishapuje také, naštěstí do rezerv a horrory riskantně zkouším do zad vozové hradby. Bohužel o ně přicházím. Palba dvou DP tedy nebyla dostatčná napáchat zásadnější škody, kdežto Toshirova palba v druhém kole drtí démon prince. Fiendy přežívají vesměs bez ztrát, nicméně po Toshirově taktickém stahování se dostali mimo svůj účinný dosah. Špatný den pokračuje, v druhém kole selhávají rezervy, přichází nepotřební plaguebeareři. Což dává Toshirovi čas dokončit práci na projektu daemon prince a rozpracovat fiendy. Následný průběh hry mi dost ovlivnily kostky. Fiendy dvakrát po sobě nedoběhly, když si na difficult terrain házely 1,1. Čímž jsem neměl šanci zbavit se AC dredů kteří jsou v CC v podstatně něškodní a jako bonus hrozilo že bych zůstal angažovaný v CC a tím si uchránil fiendy na další kolo (buď zničením dredyho nebo hit and run).Toshirem lovený DP se objevil ve 4. kole a nakonec nepřežil. Mephiston za celou hru získal jen jeden wound. Na stole mi zůstali plaguebearers, po zvážení situace jsem zbytek hry Toshirovi vzdal.
Prohra 1:14

4. hra proti Pieperovi – Blood Angels – rodeo – jump packy, motorky
Propadám se na 10. stůl a potkávám slovenského brata. Build blízký BA rodeu mi moc nevyhovoval. 30 assaulťáků, 18 v rhinech, priesti, knihovník, jeden furioso dred a tři attak biky mi prostě neseděly. Nevěřil jsem si na to, zvlášť když sem si vzpoměl na hru s Grigorijem.

Paiper při DOW přichází relativně roztáhlý, takže se rozhoduju koncetrovat se v jednom rohu, což mi dá čas než dorazí vzálenější posily. Střelbou v prvním kole imobilizuju rhino a je to tak vše co se mi podaří. V druhém kole mě dojíždí motorky a berou si nastarost daemon prince, oboustranná impotence v combatu, druhé rhino dojíždí a vystoupivší marinos zraňují heralda. Zbytek se nebezpečně přibližuje. Já kotruju a jedny fiendy si berou na starost pomoc s motorkama a druhé rhino, které zavázelo, bohužel ho jen vreckují, takže tam strašilo do konce hry a znesnadňovalo pohyb. Střelba byla opět bez velkého úspěchu, protože hustota lesů poskytovala hodně coveru nebo jsem se netrefoval. Ve třetím kole dochází k mega combatu, kterého se účastnily dvě jednotky fiendů, dvě jednotky assaulťáků s priestem a knihovníkem za zadkem. Z obou stran to bylo nemasné neslané, jedna jednotka fiendů umřela, musel ji pak zastoupit daemon prince, který pro jistotu nikoho nezabil. Jedna fienda v chargi byla na Priesta málo, mě absolutně vyhořely rendingy a když náhodou soupeř nehodil save, tak FNP ano. Ve finále se nám na tomhle chumlu mlátila půlka armády. BA byli úspěšnější (nejen kvůli mizerným kostkám u fiendů a DP, ale i svačině které jsem si v tom chumlu nevšiml, o tom ale dál).

Nicméně když tento boj někdy v mém 4. kole skončil, byli BA dost pocuchaní a já měl na stole plnou jednotku fiendů, která si to běžela rozdat s ironcladem, jeden nezraněný herald kontroloval další část bojiště, společně s čerstvě příchozím DP… něco málo jsem postřílel. Na KP bylo skóre 10:7 pro BA ale kontroloval 3 čtvrtiny. Bohužel se ukázalo že 6 fiendů je na ironclada malý kalibr a nakonec je roztřískal. Tady jsem asi udělal chybu, měl jsem s nimi běžet zabíjet zbylé assaulťáky a ironclada nechat heraldovi. No, chybama se učíme. Hra se natahuje, na KP už to nedoženu a přicházím i o pomocný úkol.
Prohra 1:14

5. hra proti High Elfovi – Imperial Guard – veteránská liga
Konečně jsem na turnaji narazil na IG. Opravdu jsem si přál odehrát ideálně několik her proti gardě, proti pokud možno silné gardě. Tady mě potkaly valkýry, vendety a lemani. Skvělé.

Soupeře nutím začít, ten si vybírá čtvrtinku, která jediná poskytuje větší množství coveru. Tento výběr byl však ze strategického pohledu špatný. Bylo tam jedno krásné místečko, kde se dala dokonale schovat jednotka fiendů před veškerou střelbou gardy. V prvním kole garda neprovedla vůbec nic. Démoni dopadají vcelku přesně. Riskuju horrory, které chci dostat do rožku zády k valkýrám a chimérám. Lehký scatter mi však nedovolil střílet valkýrám na zadní armor, takže se stala cílem chimérá, které dali shaken. Další střelbou se mi podařilo explodovat chiméru s veteránama a 7 z nich zemřelo, shaken valkýrý. V soupeřově kole mě potkaly nějaké lascanony z valkýr ale ničemu pořádně neublížily. Placky z lemanů zraňovaly DP, heraldy a jedny z fiendů, kde jich polovina umřela. Následovalo mé druhé kolo. Mishapnul jsem si jednoho heralda, holt smůla, fiendy zpoza baráčku, který je zcela kryl vybíhají a nabírají lemana, druhé jsem pro jistotu poslal na stejný cíl, bohužel byly dost daleko na dalšího lemana. Leman skončil wrecked, střelba z boltů si pak vybrala daň ve dvou chimérách a nějaké vypadlé pěchotě. Třetí kolo znamenalo smrt jedněch fiendů, redukce druhé jednotky fiendů, mrtvého daemon prince. Mě přišly další fiendy, herald a princ. V tuto chvíli jsem bojišti dominoval, zničil všehchny lemany, dočistil pěchotu, očesával valkýry. Soupeř už řešil jen pomocný úkol, který se mu i povedl (tady jsme si pravda nerozuměli kdo měl být jeho lovec ale nechal jsem to být). Jednou z vendet se ale pokusil o kontest objektivu, kde se schovávali nurgláci, naštěstí držím ještě druhý. Na konci 5. kola vyhrávám na celé čáře. Soupeři zůstává jen stunnovaná vendeta, 2 členové command groupy a asi 8 gardistů na které se řítilo asi 5 fiendů. Ti v 6. kole nic nepředvedli a já nakonec končím hru masakrem gardy. Smekám před soupeřem za jeho naprosto pohodový přístup i ve chvílích kdy dostával hodně na gardistický zadek.
Výhra 10:5