Kasino vklad 1 euro bonus 2024

  1. Automaty Fruit Million Online Zdarma: Divoký symbol ve hře je Logo Hockey Wild, které nahrazuje všechny ostatní běžné symboly
  2. Hrat Hry Automaty Zdarma - Ve skutečnosti je to poslední prohraná sázka, která nás ztrácí
  3. Zákon O Hazardních Hrách Anglicky: Živé dealer kasina nabízejí několik pravidelných kasina, které používají skutečnou osobu řešit hry

Poker pravidla kombinace

Automaty Goldbeard Zdarma
Být součástí tohoto programu vám umožní sbírat body z vaší první sázky na webu
Automaty Wheel Of Fortune Triple Extreme Spin Online Jak Vyhrát
Kasino má více než 2500 kasinových her od známých poskytovatelů her
Zahrajte si online výherní automat Mister Money a splňte všechna vaše přání

Online kasino zavřít zde za skutečné peníze 2024

Online Casino Platba Bank Wire Transfer
Uživatelé mohou také chtít zvážit uvedení zástupce kasina na své mobilní domovské obrazovce pro snadnější přístup
Automaty Blackjack 3h Online Jak Vyhrát
Kromě toho si hráči musí vybrat automat, se kterým jsou spokojeni, protože konec konců je to všechno o zábavě, ať už prohrajete nebo vyhrajete
Automaty Power Of Gods Hades Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Report z Apple Dice Roll – Jablonné n. Orlicí

9.4.2011 se v Jablonném nad Orlicí konal miniturnájek s příznačným názvem Apple Dice Roll, který byl poprvé organizován pro „širokou“ veřejnost. Protože s lidmi, kteří zde hrají se příliš často u hry nesetkávám a jelikož byl turnaj vypsán na 1750 bodů, byla to příležitost, jak vyzkoušet svůj ETC build na dalším reálném turnaji.

Má armáda byla tvořena obligátními tzeentch heraldy s bolty na chariotách, démon princi s bolty, gazou a instrumentem, 18 fiendy, plaguebearery a pětkou horrorů s boltem.

Kolo 1: Watchdog – Tau Empire, capture and control, spearhead.

Jelikož týdne před ADR byl turnaj v Černém Rytíři, kde jsem potkal Tau, proti kterému nemám v 5. edici nahráno a poslední hra proti Tau byla před několika lety, přál jsem si vyzkoušet možnosti démonů proti této armádě. Bohužel přesné složení Watchdogova rosteru si nepamatuji.
 

Bohužel štěstí mi nepřálo a byl jsem nucen začínat. Watchdogovi jsem vybral čtvrtinu, která mi poskytovala přiblížení se k soupeři coverem. Tau se shlukuje do své čtvrtiny a kontrolují svůj objektiv. K mému objektivu infiltrovaly dvě jednotky krootů, každá s pěti psy. Díky tomu, že mí démoni nedisponují granáty a palba krootů je pro ně smrtící, nechal jsem je svému osudu a první vlnu koncentroval na soupeřovu čtvrtinu stolu. Vcelku přesný dopad první vlny mě potěšil, zvlášť, když dvě jednotky fiendů byly v podstatě mimo LOS soupeře. V prvním kole schytávají palbu horroři a heraldi, nicméně nic hrozného, vzhledem k palebnému potenciálu Tau. V druhém kole se mi bohužel nedaří přepravit fiendy do ruiny, kterou obývali pathfingeři, nějaké suity a fire warrioři. Opět mezi sebou vedeme relativně neúspěšnou přestřelku. Následně přicházejí démon princové, dva se snaží zaujmout pozici poblíž krootů v mé čtvrtině a několik jich zastřelí, ti oplácejí a jeden dostává wound. V dalším kole se pak DP rozhodne provést charge, zabíjí tři krooty, zbylí mu však udělují tři woundy, a já bohužel neházím save a krooti tak dál kontrolují objektiv. Na druhé straně stolu se již fiendy dostávají k soupeři blíž, ničí jednotku suitů a nějaké pěšáky. Později přidávají Devilfish a další pěchotu, nicméně dostávají na zadek následnou střelbou. Mí plaguebeareři se zapojují o hon vlastního objektivu. Je mi totiž jasné, že přes jatka ve 3 a 4. Kole byly sice drtivé, ale ovládnout soupeřův objektive nezvládnu. Nicméně kontestuju. V pátém kole fiedy ničí další pěchotu, bohužel nezůstávají v combatu, takže záhy umírají a Watchdog tak získává kontrolu nad svým objektivem. Krooti pak zvládají kontestovat ten můj.

Po děsivých jatkách (1250 vs 1100 victory points) je výsledek hry 12:8 pro Watchdoga. Hra potvrdila, že démoni s Tau mají docela problémy, pravdou ale je, že jsem se snažil konzervativní postup, příště budu muset vyzkoušet proti Tau agresivnější přistup a odbourat strach z jejich rapid fire střelby.

Kolo 2: Rybnik – Space Marines, pitched battle, anihilace.

Vanilková Marína mi sedí, takže do hry jsem šel téměř bez respektu. Jediná zásadní věc, která mi u téhle armády vadí jsou knihovníci s null zone. Rybnik měl však střelecky laděného, určeného jako podpora pro sternguardy v droppodu.
 

V prvním kole mi přišla nepreferovaná půlka, takže jsem do hry dostal jedny fiendy, démon prince a pro anihilaci nepotřebné plaguebearery, kteří se zakopali daleko v ruině mimo centrum dění. Fiendy zaujaly pozici zhruba veprostřed stolu a DP koncentrovaně padají poblíž ruině, která hostila kromě pětičky tacticaly i thunderfire canon a honosila se +1 bonusem na cover. Střelbou něco málo likviduji ale Rybnik nemá moc štěstí ani možností jak mi zásadněji ublížit, a i díky mým hodům na save se mu daří dávat jen několik woundů do DP. Jeho dread se pokouší o zoufalou charge do jednoho z princů s jedním woundem, bohužel než si stačí praštit, exploduje, což zabíjí i bránícího se DP. V druhém kole mi přichází další fiendy, nějací heraldi a hned je veseleji. Ničím thunderfire canón, sestřeluju nějaké mariňáky. Mariňáci však nenachází odpověď a snaží se seskupit na jedné hromádce, čehož v dalším kole využívám a dvě jednotky fiendů provádí ohromnou multi charge do které jsou začleněné dvě tacticaly, razorback, rhino, droppod a sternguardy s knihovníkem. Boj samozřejmě značně vyhrávám, byť několik málo mariňáků vydrží. V dalším kole však mizí ze stolu. Ruinu ve které byl thunderfire vyklízím od zbylých šmoulů a na stole zůstává LS storm s pětkou skautů a snipeři s telionem, které se mi podaří rychle zlikvidovat. V pátém kole tedy končí hra vyhlazením SM za cenu minimálních ztrát. Skóre 19:3 na KP! A 19 bodů pro mě.

Kolo 3: Zdendalini – Imperial Guard, dawn of war, siege ground.

IG by měla být mým primárním zaměřením na ETC. V armádě byla jedna Vendeta, dva lemani, dvě hydry, asi 3 veteránské chiméry, jedna s ogryny a psykerem, nějaká pěší platoona a desítka jezdců. Zdendalini mě nechává začít s tím vše přijde v prvním kole, padá má preferovaná část a zabírám pozici zhruba v půli stolu, následně přichází gardisti a roztahují se poblíž svému okraji. Střelba gardistů je relativně neúčinná a díky zabité fiendě nemůže kavalérie provést charge. Kdežto v mém druhém kole kromě sestřelené vendety, devíti kavaléristů a jedné hydry, fiendy provádějí multicharge, ve které ničí zbylého kavaléristu, jednoho lemana, dalšího shakují a imobilizují a smlsnou si na pětičce gardistů. Soupeř začíná být z tohoto průběhu značně nesvůj, ale bere to sportovně.
 

V dalším kole čistém zcela jednu polovinu stolu a obsazuji vlastní objektiv. Zbytek armády se tlačí na soupeře, který se stahuje do rohu, probíhá nějaká přestřelka, nějaký kombat. Gardu spolehlivě likviduju, jde to jako po másle. Přicházím o horrory, nějaké fiendy, heraldy a DP. Celkově ale nic zásadního. Poslední troopa přichází ve 4. kole a vůbec se ji nechce k dalšímu objektivu. V pátém kole tedy čistím kompletně troopy, ničím poslední chiméru ze které vypadnou ogryni, nějaký psyker a ještě jeden pán. V podstatě nic mi neudělají, ale hra bohužel končí. Být následující kolo, schytali by mnoho výstřelů z boltů a gazů a hlavně si své rendit clawy brousilo asi 10 fiendů. Je dost možné, že by hra v 6. kole dopadla eliminací gardy. Výsledné skóre, díky pouze jednomu drženému objektivu 12:8. Díky Zdendalinimu za velice zábavnou hru i přes to jak dostával na zadek, jeho vtipné komentáře a celkově chování při hře byly opravdu luxusní.

Celkově získávám 39 bodů, což o prsa stačí na 3. místo v turnaji. Musím přiznat, že jsem si představoval kapku lepší výsledek, ale zábava a nové zkušenosti (hlavně bitva proti Tau) jsou podstatnější než umístění.

Nyní něco k samotné organizaci, průběhu turnaje a zvoleném bodování.

Pro bodování hráčů byl převzat systém z loňského Karaku. Tento systém nejede systém výhra/prohra dle scénáře, ale oceňuje hráče adekvátně k tomu jak moc hráč cíl mise splní. Tedy, čím více držím objektivů, tím více bodů dostanu. Osobně proti tomuto přístupu nic nenamítám, ale rozdělení bodů by mohlo být více diferencované. Většina her na objektivy končila se skóre 12:8, u anihilace pak většina 18:2, dokonce všechny duely v tomto scénáři končily wipe outem jednoho z hráčů. Toto bodování, zvláště při pouhých třech hrách vytváří velice těsné či relativně časté bodové shody v celkovém pořadí. Na závěr bylo 4. a 5., 7. a 8., 10. a 11. místo dělené Pro příště by to tedy chtělo víc zapracovat na bodování.
 

Vítěz – Stoupa

Dalším, asi podstatnějším problémem byly terény. Vím že v Jablonném komunita teprve začíná s budováním terénů a vzhledem k věkovému průměru je pochopitelné, že do nich nemohou investovat tolik co jinde. Ale to se určitě časem zlepší. Rozhodně by to chtělo zapracovat hlavně na terénech plně blokujících LOS a kopcích, jejichž výroba by měla být poměrně laciná.

Na druhou stranu, organizační stránka byla na jedničku s hvězdičkou. Rybník prostě tou organizací žil už dlouho před turnajem a množství a četnost aktualizací informací spojených s turnajem byla báječná. Občerstvení sice nebylo tak rozsáhlé jako na velkých turnajích, na druhou stranu domácí štrúdl a kafe/čaj formou all inclusive si zaslouží velkou pozornost, za kterou můžeme poděkovat hlavně Rybníkově ženě, která se o nás starala téměř s mateřskou láskou.

Poháry a zatavené diplomy pro první tři nejlepší byly velice milým překvapením, zvlášť, když vezmu v úvahu rozpočet turnaje (12x 60Kč!), škoda, že všechny putovaly mimo Jablonné. Takovéto ocenění je opravdu zpestřením v českých končinách a mohly by se z něj poučit i velké turnaje. O gratis drobnému občerstvení nemluvě.

Příštího turnaje, pokud okolnosti neurčí důležitější program se určitě rád zúčastním a všem můžu účast doporučit.

Na závěr si dovolím ještě malé statistiky. Bohužel ne všichni hráči poskytli relevantní údaje (na osvětě bude potřeba ještě zapracovat a zahrnout je do lístků určených pro výsledky).

Průměrně každý hráč za hru zničil modely za 1041VP, 1,86 monstra/vehiclu a 28,19 jiných modelů z toho 1,56 HQ. Získal za hru v průměru 1,41 objektivu a 7,74 kill pointů. Za turnaj došlo 7x k anihilaci soupeře.