Kasino bez nutnosti vkladu 2024

  1. Happy Day Casino Bonus Codes 25 Euro: Pospěšte si, protože to skončí za týden
  2. Vip Casino Bonus Za Registraci - Pokud je vaší herní filozofií strávit spoustu věku spoustou zábavy poté, co si vyzvednete příjemné, ale ne přesně otřesené výhry, pak byste se měli vyhnout progresivním
  3. Gapa Casino Bonus Za Registraci: Zábava a nutkání snažit se vyhrát jsou hlavními příčinami závislosti na hazardních hrách u dospívajících

Automaty online legalne 2024

Grand Win Casino Promo Code 2024
Buffalo je jedním z nejpopulárnějších bezplatných slotů pro iPad, které Aristocrat Gaming kdy vyvinul
Automaty Rise Of Olympus Online Jak Vyhrát
Sbírejte své bonusy a hrát nejoblíbenější 75-ball a 90-ball bingo hry
Nenechte si ujít bonusy nových webových stránek online kasin v usa bez nejúžasnějšího investičního požadavku

Ruleta online zdarma

Rizk Casino Bonus Za Registraci
Jakmile se to dozvíte, budete vědět, že takový specializovaný přístup je zapotřebí, abyste se stali skutečným specialistou v jakékoli oblasti
Výherní čísla Loto 5 Z 35
Každé kasino, které vidíte na seznamu, bylo vyhodnoceno a důvody pro jeho zařazení do seznamu budou také zveřejněny
Casino Online Bez Vkladu

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Necroní rumory

Jelikož je na internetu k dispozici mnoho útržků z necroních rumorů, na žádost Grega dávám dohromady jejich soupis a dovolím si případně některé okomentovat.

Necroní fluff se do velké míry změní, byť stále ve své podstatě zůstávají Tomb Kingy Tomb K z fantasky převlečené do sci-fi kabátu. Dochází zde k posunu, kdy vyšší Necroni budou myslící a inteligentní, kdežto základní budou pouze nemyslící stroje, což zhruba reflektuje současný stav, ale zdá se, že „vyšší kastě“ bude věnováno daleko více pozornosti.

V mnoha fórech jsou velice diskutovaní C’tani, kteří mají v kodexu, na rozdíl od dávných zvěstí zůstat. Avšak budou přesunuti do elite slotu jako samostatné modely. Zůstanou monstra se základní cenou kolem 200pts, ale budou mít mnoho upgradů, takže je půjde přizpůsobit různým herním stylům tak aby dobře zapadali do koncepce celého buildu, například možnost změnit svůj deploy, předmět způsobující rozklad soupeřových armorů, způsobí soupeřům složitější průchod terénem, nějaké znepříjemnění deep striku atp. Obecně by měli být dobří v CC.
Další typickou vlastností Necronů je We’ll be back, které je i po 10 letech stále častým zdrojem diskuzí a nejasností. Nový kodex by měl tyto spory odstranit. Necroni o své jedinečné pravidlo přijdou, nedostanou ani často zmiňované feel no pain. Nicméně určitou šanci na samoopravu si zachovají – pravděpodobně se bude jmenovat Reconstruction. Pravidlo by mělo být čistší a jednoduchší, konkrétně se jedná o jakýsi „save“ 5+, který se provádí na konci fáze po všech hodech na morálku. Tento save nezruší AP1 ani AP2 zbraně, nezruší je ani zásah silou dvojnásobnou oproti odolnosti atd. Nicméně pokud na konci fáze před uplatněním tohoto save hodu jednotka utíká nebo byla vyhlazena, nebude hod na opravu možný až na vyjímku, kterou by mělo dávat speciální pravidlo (Firstborn? Ever Living?), kdy jednotka bude moct provést hod na rekonstrukci i v případě vyhlazení.
S tím je spojen i dnes oblíbený Ressurection Orb. Orba v novém kodexu zůstane, její efekt však bude odlišný. V jednotce, ve které se bude nacházet Orba, bude mít hod na rekonstrukci o jedna lepší, tedy 4+ namísto 5+. Je pravděpodobné, že se bude jednat o upgrade jednotky Crypteků  (rumory říkají, že bude podobný Haemonculím), tudíž výskyt orby bude sporadický.
Veil of Darkness. Stejně jako orba, ji budou mít Crypteci. Už nebude možné jednotku vytrhnout z kombatu (což by neměl umět ani Monolith), s vyjímkou, když bude mít Veilu jeden z pojmenovaných (SC) lordů.
Gauss zbraně. S největší pravděpodobností nebudou mít pravidlo rending ale zachovají si současný glanc na 6+, ztratí ale šanci na wound při hodu 6 (tady si troufám říct, že to bude nejspíše s ohledem na 6. Edici, kde pravděpodobně hod šetky bude znamenat wound proti jakékoli T, stejně jako v 8. Edici WFB). Gauss cannon bude Assault 2, AP3, S6. Gauss arc už nebude automaticky zasahovat všechny jednotky v dostřelu, namísto toho budou čtyři a každý bude moci vystřelit na jiný cíl.
Všemi hráči necronů proklínaný a nenáviděný Phase out zmizí.
U destroyerů jsou rumory trošku konfliktní, nicméně, dostanou nový plastový kit se všemi zbraněmi. Samotné vznášející tělo by se ale zásadně měnit nemělo. Nebude se dělat rozdíl mezi normálním a heavy.
 Vznikne nová Fast attack jump infantry (jetbike?) – Tomb Blades. Měli by vypadat podobně jako Flayed Ones, dostanou plastový kit s pěti modely. Pravděpodobně budou mít speciální pravidlo, které jim umožní chargé na 18“.
Ve fast attack zůstanou wrighty a scarabi. Scarabi dle rumorů vypadají skvěle. Jsou levní, oproti dnešnímu stavu mají pravidlo rekonstrukce, pohybují se jako beast a získají schopnost erodovat nepřátelské armory se kterými se dostanou do kombatu. Každý model, který dostane od scarabů wound a přežije, přijde o svůj armor save. Pokud zasáhnou vozidlo, to na 4+ ztratí 1 bod svého armoru ze všech stran. Pokud některý klesne na nulu, vozidlo se rozpadne a je zničeno. Rumory však nemluví o tom, zda se v tomto případě sníží armor za každý hit, nebo vždy jen o jedna nehledě na počtu hitů v jednotce. Pokud tento rumor bude pravdivý, stanou se scarabi v novém kodexu a v éře tankhammeru velice oblíbenou volbou.
Wrighty by měly být jump infantry, fearless a podstatně tvrdší v kombatu.
Immortálové. Některé rumory mluví o troops, některé o elitách a lordovi, který z nich udělá troops. Uvidíme. Na čem se rumory shodují je, že budou mít jen T4. Dostanou nové, větší modely (40mm bejza) a cena bude 17 bodů.
Flayed Ones zůstanou v elitách. Pravděpodobně dostanou nové modely (plast?, resin?). V základu budou mít tři útoky a stejně jako warrioři, jen 4+ save.
Armáda bude celkově pohyblivější. Bude zde mnoho jump infantry, měly by přibýt dvě transportní vozidla, jedno s kapacitou 15, druhé 10 s možností přepravovat jak pěchotu, tak modely s bágly (počítáno za 2 modely) nebo dokonce jetbiky (ubere 5 z kapacity).
Transport s kapacitou 10 (Necromancer?) bude mít za určitých okolností schopnost obnovit dříve ztracené modely. Všechny Necroní vozidla, kromě monolitu budou open topped a skimmers. Navíc budou mít speciální pravidlo „Quantum shielding“, které bude zvyšovat přední a boční armor o 2 do doby, než vozidlo dostane první  glance či penetraci, kdy bude štít zničen.
Jeden z transportů by měl navíc sloužit jako osobní transport pro Lorda a případně jeho retinue.
Celkově by Necroni měli dostat šest nových vozidel (včetně zmíněných transportů).
Necronům by se měla zvýšit palebná potence na dlouhé vzdálenosti (na vozidle s BS4: Doomsday cannon: 72“, S9, AP1, Heavy 1, large blast).  Bude zaveden nový typ zbraní: Tesla. Tyto zbraně při hodu 6 na hit automaticky způsobí další dva hity (celkem tedy tři). Větší verze (Tesla Heavy Cannon) bude mít navíc šanci na zásah dalších jednotek v blízkosti cíle a to nejen nepřátelské, ale i vlastní.
V elitách by se měl objevit nový walker se zbraní Heat Ray, které bude dle potřeby buď flamer nebo melta. Když bude touto zbraní zasaženo vozidlo, bude „označkováno“, což znamená, že všichni necroni při střelbě na takto označené vozidlo v daném kole střílejí, jako by měli twin linked zbraně.
Základ každé necroní armády jsou Warrioři. Ti zůstanou stejní až na armor save, který jim pohorší na 4+, na druhou stranu, cenovka klesne na 12 bodů. Takže warrirory neprodávat, najdou si své místo i s novým kodexem. Je třeba se smířit s tím, že Necroni už nebudou MEQ armáda. Warrioři budou mít stejné modely jako dosud, nově ale dostanou nějaké volitelné zbraně a pravděpodobně budou dodáváni i s různými barvami „gauss tyček“ – zelené, oranžové (blízké barvě piva) a červené.
Wraity, Tomb Spydeři a Scarabi budou fearless. Bohužel ale armáda jako celek nebude mít žádnou vyjímku či imunitu vůči morálce. Alespoň Necroni zůstanou LD10. Problém tak ale stále zůstane combat resolution a CC obecně. Naštěstí riziko sweepeng advance po prohraném boji alespoň částečně vyeliminují nové schopnosti, které dokáží soupeře zpomalit či jinak znepříjemnit cestu do CC.
Do CC by měla být i nově vzniklá elitní a drahá jednotka Lyche Guard s S5, T5 a save 3+ s možností mít warscythe (v podstatě Pariahové).
Další novou elitní jednotkou by měla být „sniperská“ četa s možností deep strike, buď normálním způsobem z rezerv, nebo okamžitě po tom co do hry přijde deep strikem z rezerv soupeřova jednotka. Navíc budou mít nějaké extra bonusy proti jedné nominované jednotce. Tato jednotka může být docela zásadní proti armádám postavených právě na deep strike a srovnávat tak rozložení sil na stole.
Tomb Spydeři dostanou nový plastový kit s třemi rozdílnými buildy. Dostanou několik volitelných vlastností pro doplnění vhodné role v armádě.
Sky Barge/Chariot, jedno z nových vozidel v heavy supportu, které může nést charaktera, který díky němu získá bonusy.
Další vozidlo (nebo monstrum) Obelisk? Gauss Obliterator? Gauss artillery?  s dostřelem 48“ ve stylu Manticore, ale slabší.
A ještě několik pojmenovaných lordů (special characters):
Enfleshed – měl by dělat troopy z Flayed Ones
Undying – dělá troopy z Immortálů (za předpokladu, že budou elite)
Silent King?, Voidbringer?, Stormcaller?
Takže to je zhruba vše, co se zatím na téma Necroních rumorů objevilo. Jedno je však zcela jasné. Pro současný herní trend, tak pro GW je cílem vydávat rozmanité armády s mnoha možnostmi, jak armádu postavit. Vznikne spousta nových jednotek a tím pádem i modelů. Určitě vznikne i mnoho zajímavých a rozmanitých buildů. Sílu Necronů pro kompetitivní hraní zatím není jednoduché odhadnout, určitě se nebude jednat o přemrštěnou armádu a troufám si tvrdít, že pro konzistentní dobré výsledky nebude patřit mezi ty snadně hratelné.
A ještě jednou… Phase out nebude.