Kasino bez nutnosti vkladu 2024

  1. Happy Day Casino Bonus Codes 25 Euro: Pospěšte si, protože to skončí za týden
  2. Vip Casino Bonus Za Registraci - Pokud je vaší herní filozofií strávit spoustu věku spoustou zábavy poté, co si vyzvednete příjemné, ale ne přesně otřesené výhry, pak byste se měli vyhnout progresivním
  3. Gapa Casino Bonus Za Registraci: Zábava a nutkání snažit se vyhrát jsou hlavními příčinami závislosti na hazardních hrách u dospívajících

Automaty online legalne 2024

Grand Win Casino Promo Code 2024
Buffalo je jedním z nejpopulárnějších bezplatných slotů pro iPad, které Aristocrat Gaming kdy vyvinul
Automaty Rise Of Olympus Online Jak Vyhrát
Sbírejte své bonusy a hrát nejoblíbenější 75-ball a 90-ball bingo hry
Nenechte si ujít bonusy nových webových stránek online kasin v usa bez nejúžasnějšího investičního požadavku

Ruleta online zdarma

Rizk Casino Bonus Za Registraci
Jakmile se to dozvíte, budete vědět, že takový specializovaný přístup je zapotřebí, abyste se stali skutečným specialistou v jakékoli oblasti
Výherní čísla Loto 5 Z 35
Každé kasino, které vidíte na seznamu, bylo vyhodnoceno a důvody pro jeho zařazení do seznamu budou také zveřejněny
Casino Online Bez Vkladu

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Rumory k 6. edici – část 2.

Pokračování článku o rumorech k 6. edici. 5. edice je edice tanků a dedikovaných transportů. Dovolím si tedy uvést rumory pro vozidla.


Damage chart:
obsahuje pouze negativní modifikátory. -2 za glance a -1 za vše mimo AP1, dále -1 za AP-proti vozidlům které nejsou tank, -2 za AP- proti tankům, -3 za zásah blastou, když je střed mimo vozidlo a to není open topped – tedy už ne zásah poloviční silou.
Tabulka samotná se nemění, ale pokud vozidlo vybouchne (blows up, 6+), embarkované modely a modely do d6″ dostanou S3 AP- hit, embarkované modely jsou suppressed. Pokud se vozidlo pohybovalo flat out a je imobilizováno nebo hůře, jednotka je pinned místo suppressed.

Close combat:
Proti vozidlům, kromě walkerů se nevyhodnocuje combat resolution, ale jednotka se může rozhodnout provést 3″ konsolidaci.

Střelba:
stojící vozidlo střílí vším, advance: střílí jednou zbraní, surge: nestřílí. Fast vozidla jsou posunuty o jednu úroveň jako dnes.
Každá zbraň může střílet na jiný cíl. Pokud toho využije, nemůže rozdělovat directed wounds a to i tehdy, pokud se jedná o sniper zbraně.

Transporty:
Fire pointy lze použít ke střelbě pokud jelo vozidlo rychlostí advanced nebo surged, ale dostřel je vždy maximálně 12″ nehledě na typ zbraně, embarkované modely jsou relentless.
Emabrk se provádí formou 4″ pohybu v konsolidační fázi, kdy se velitel pohne do kontaktu s access pointem. Pokud ho nedosáhne, nedojde k žádnému pohybu.
Disembark je taktéž 4″ pohyb v movement fázi z access pointu nebo bejzy v případě flyer modelu. Modely se berou jako by se pohly o stejnou vzdálenost jako vozidlo. Nelze provést assault.
Jednotka nemůže vystoupit pokud se vozidlo pohlo flat outem nebo pokud se jednotka nemůže pohnout tak rychle jak se pohlo vozidlo.
Pokud vozidlo stálo, jednotka se může normálně pohnout od access pointu namísto vystoupení, může assaultovat.
Open topped vozidlo nepřináší žádnou výhodu, kromě toho, že modely vevnitř mohou vystoupit a střílet kdekoli z vozidla, tedy nemohou provést charge.

Trapped:
Pokud je nepřátelský model v base kontaktu s access pointem vozidla, nemůže být tento access point použit. Pokud jsou blokovány všechny, jednotka nemůže vystoupit. Pokud je vozidlo zničeno, jednotka je umístěna na vrak nebo do kráteru. Pokud jednotka musí vystoupit z jiného důvodu, je za těchto okolností zničena. Soupeř v base kontaktu s access pointy musí v takovém případě provést reakci charge by chance.
Flyers a open topped vozidla nejsou tímto pravidlem dotčena.

Multiple embarked units: každá jednotka musí použít jiný access point.

Skimmer nedostává cover save za flat out.

Squadrony:
musí střílet na stejnou jednotku.
pokud se skládá z alespoň dvou modelů, jeden je velitel. Pokud velitel stále existuje, každá imobilizace ve squadroně do vozidla přechází na zničenou zbraň.

Ramming:

  • tank shock je ram. Ram je pohyb rovně maximální rychlostí! Pokud nemůže tank jezdit rychleji než je advance, nemůže ramovat. 
  • Tank může skrze terén jet rychlostí surge, ne však flat out.
  • Je dovoleno pouze jedno natočení před pohybem.
  • Při ramu nelze vystupovat ani stříle modely ve vozidle.
  • Skimmer může zvolit letět nad terénem nebo skrz. Pokud letí nad, nemůže tank shockovat nebo ramovat jednotky v terénu.

Tank shock:
jednotka v cestě vozidla musí provést test morálky, pokud selže, utíká.
Pokud je test nearly failed, jednotka je přejetá. Pokud je test složen, jednotka se může rozhodnout, zda se nic nestane nebo se nechá přejet.
Přejetá jednotka se může pokusit o death or glory. Pokud se to nepovede, jednotka dostává D3 S5 hitů s Rending(2).
Ram proti vozidlu/budově: obě vozidla udělují autohit oponentovi. Hit se vyhodnocuje na stranu kterými se vozidla setkaly.

Artilery:
vozidlo, squadron, immobile, AV 10/10/10, BS jako jednotka, bez velitele.
Lze umístit jeden counter posádky za artilerii, některé mohou mít více členů posádky. Lze odebrat jeden counter aby ignorovala jeden crew shaken nebo stunned. Bojují v CC jako walker s WS, S a I posádky, počet útoků odpovídá počtu posádky plus počtu artilerie. útoky jdou do artilerie, ne do posádky.

Flyers:
v průběhu preparation fáze deklarují zda se počítají jako fast skimmer nebo flyer.

Flyer mod:

  • pokud je flyer v rezervách, je umístěn do harry rezerv pokaždé, i když nemůže outflankovat.
  • flyeří se z rezerv umisťují v preparation fázi na kterékoli hraně stolu
  • flyeři se nemohou natáčet jak se jim zamane, narozdíl od normálních vozidel
  • ignorují veškerý terén, včetně impassable
  • pohyb až 18″, mohou se jednou, kdykoli v pohybu, natočit až o 90 stupňů
  • musí se pohnout rovně 12″ v preparation fázi, mohou se natočit až o 45 stupňů v na konci pohybu
  • musí se pohnout rovně 12″ v consolidation fázi a mohou se natočit až o 45 stupňů na konci pohybu. Pokud dosáhnou hrany stolu, nebo je není možné umístit, na konci kola je flyer vrácen do rezerv. Nemůže přejít do skimmer módu.
  • Flyeři mohou střílet ze všech zbraní po jednom cíli.
  • nelze disembarkovat.
  • pokud je imobilizován nebo wrecked, umístí se velká placka 3D6″ náhodným směrem, ta dává S5, pak se umístí kráter.
  • Naložená jednotka je v tomto módu zničena pokud je flyer wrecked nebo destroyed. Jinak je jednotka umístěná do kráteru a dostává S5 hit a je suppressed.
  • flyeři mají vlastní sloupec v tabulce na hit. Blastové zbraně nepoužívají šablonu. používají BS, pokud templáta cílí jinou jednotku a dotkne se flyera, hit se ignoruje
  • Barrage a ordnance mohou střílet přímo, ale musí rerollovat hity i kdyby byly linkované, zbraně, které zasahují automaticky nemohou zasáhnout flyery, to se týká i psychic power.
  • V close combatu je může zasáhnout pouze jump infantry, jet pack infantry, a jetbiky na 6+ a musí rerolovat hity.
  • Flyery nelze ramovat.

Aerial Drop:
flyeři s tímto pravidle mohou vykládat jednotky i ve flyer módu v kterékoli fázi. Jump infantry a jet pack infantry může být umístěna skrze deep strike na bod, přes který se flyer pohl.