Virtuální kasino bez podmínek prodeje bonusů

  1. Automaty Jingle Spin Online Jak Vyhrát: Mnoho lidí Světové organizace agentury raději hazard nemají luxus bydlení v Las Vegas, nebo dokonce musí být nucen tam cestovat
  2. Bet22 Casino No Deposit Bonus - Proto je vhodný čas začít sázet na tento progresivní pokie
  3. Automaty Hry Zdarma Hrát: Bonus roztočení zdarma bez nutnosti vkladu je skvělý způsob, jak vyzkoušet nové kasino, a proto tyto bonusy patří mezi nejoblíbenější propagační akce v kasinu

Online kasino pozvání bez vkladového bonusu 2024

Automat Online Zdarma
Zařadili jsme ji do našeho top 5 protože je Australias vedoucí platební bránu a je velmi populární mezi Australany, kteří ji používají pro mnohem víc než jen on-line karban
Automaty Aftershock Online Jak Vyhrát
Procházejte kasina s Paco a Popping Peppers a dalšími sloty od Betsoft
Přemění 3 až 4 symboly z prvních 3 válců na symbol s nejvyšší platbou

Online kasino výběr skutečných peněz 2024

Black Jack Dvě Esa
Tehdy by Kansans mohl být v pokušení cestovat mimo stát, aby hazardoval nebo se obrátil na jiné formy zábavy
Online Casino Vstupní Bonus Bez Vkladu
Chcete-li zahájit výběr, přejděte na svůj účet a klikněte na tlačítko Vybrat
Automaty Eggomatic Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Dotaz: CC tyranidi na 1500 bodů

Čas od času dostávám prosby o radu či zhodnocení army listů. Obvykle se na tyto dotazy snažím odpovídat rozsáhle a dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Dospěl jsem k závěru, že je škoda, aby tyto mé myšlenky nebyly prezentovány veřejně. Třeba se budou hodit i někomu dalšímu, než původnímu tazateli. Takže po vzoru Kirbyho a Steleka se pokusím prezentovat svůj první komentář obdrženého dotazu.

Ahoj. Mám tady na posouzení jeden koncept na 1500 bodů. Co ty na to. Mohlo by to fungovat? Je to zas pokus o CC koncept.

Asghar
 

2x Hive Tyrant – scything talons, scything talons, armoured shell – 210
2x 2 Tyrant Guard – scything talons, rending claws – 120
2x 2 Hive Guard – 100
1x 2 Lictor – 130
5x Tyranid Warrior – scything talons, rending claws, toxin sacs – 175
3x Tyranid Warrior – scything talons, lash whip / bonesword, toxin sacs – mycetic spore – 190
4x Tyranid Warrior – scything talons, 3x deathspitter, 1x barbed strangler – 145

1500 bodů

Takže.  Jelikož se jedná o list na 1500 bodů, není zde příliš mnoho prostoru k nasazení těžkých kalibrů, proto hned ze začátku člověka překvapí přítomnost dvou Hive Tyrantů. Sice v osekané verzijen s 2+ armorem. Ke každému pak dva bodyguardi. Což dělá 660 bodů ve dvou jednotkách, které mají sice slušnou výdrž, ale bojový potenciál vzhledem k investovaným bodům není adekvátní. Když vezmu v potaz například jednotku motonobů nebo paladinů ve stejné bodové hodnotě, na přežití tyrantů s gardou bych si při přímém střetu rozhodně nevsadil.

Pozastavme sei u výbavy tyrantů. Ten rozhodně nepotřebuje dva sety talonů, vzhledem k jeho WS8 je jen zatraceně málo jednotek, které by měly WS stejné nebo vyšší. V drtivé většině případů bude v boji hitovat na 3+. Jeden set talonů mu umožňuje přehazovat jedničky na hit, tedy jinými slovy, může přehazovat zhruba polovinu neúspěšných pokusů, druhé talony už tedy nepřináší zásadní výhodu. Rozhodně bych tedy místo druhého setu zůstal u základní verze s talony, swordem a lash whipem. Nejen, že má šanci způsobovat instant death, ale hlavně modely, které jsou s ním v kontaktu, bojují v I1, což u skutečných CC jednotek s I6+ znamená daleko větší šanci na tyrantovo přežití. Extrémní přínos bude mít u setkání s GK, kde není problém aby útočili s force weapons v I6, což znamená, že první hit soupeře pravděpodobně ukončí tyrantův osud. Určitě bych také zvážil adrenal glandy. Ty sice nevidím jako must have, ale zvýšená I a hlavně S v assaultu se může hodit. V konceptu, kde Tyrant plní úkol monstra valícího se do boje bych mu jednoznačně dokoupil Old Adversary. Pro CC armádu je prefered enemy určitě značná výhoda, zvlášť, když tuto schopnost nakombí s Paroxysm.

Liktoři jsou zábavní a soupeř s nimi bude muset počítat, pokud se ale objeví v druhém kole, v blízkosti soupeře, budou v tom zcela sami (dobře budou jim asistovat čtyři warrioři ve spóře), jelikož zbytek armády nebude dostatečně rychlý, aby Lictory podpořil. Tipuju, že umřou v kole, ve kterém se objeví, aniž by to soupeři nabouralo plány, zvláště, bude-li mít po ruce rakety nebo melty. Jsou to stále jen T4 modely. Podpora rezerv pro tento list není v zásadě potřeba, takže bych lictory nahradil dalšími hive guardy nebo zoantropami, které by mohly zlepšit anti-tank stránku tohoto listu.

Když jsem nakousl anti-tank, budu se ho držet. Přijde mi, že tento list nijak nepočítá se současnou meta-game, tedy oblíbenost mech armád. Jsme v 5. Edici, nicméně anti-tank, jakoby zůstal v pozadí. Mechanizované armády budou s troškou štěstí v bezpečí téměř celou hru, zvlášť, když se soupeř primárně zaměří na likvidaci hive guard a liktorů. Zmiňovat se, že Land Raider je v podstatě neřešitelný problém asi ani nemá cenu.

V listu nám tak zbývají tři jednotky warriorů v celkovém počtu 13, z toho čtyřka vybavená deathspittery a barbed stranglerem, pětka s rending claws a toxic sax a trojka warriorů ve spoře s lash whipem a boneswordy.

Střelečtí warrioři mi do CC armády nesedí. Vzhledem k jejich dostřelu se jim soupeř dokáže dlouho vyhýbat a až se dostanou na dostřel, budou chtít raději assaultovat. Trojka warriorů s lash whipy a měči je dobře vybavená do boje. Nicméně je otázkou, zda, když spora přistane, přežijí do dalšího kola. Pětka warriorů s rending claws a toxic sax mi přijde jako špatná kombinace. Budou honit vozidla? Asi ne, na to jsou pomalí, takže rending clawy bych jim zrušil a zvolil je v konfiguraci lash+sword. Netuším k čemu bude warriorům poision v jiné situaci, než, když budou bojovat proti monstrům. Reroll na wound není zase tak důležitý, daleko lepší bude,  když soupeř přijde o save vždy, ne jen, když padne 6 na wound. Spojení rending + poision mi nepřijde tak cool, jako kombinace lash, sword a glandy. Pokud je při tom podpoří tyrant paroxysm a old adversary, bude to příjemné kombo.

Další problém třech jednotek warriorů vidím v tom, že musí dělat spoustu nevděčné práce a hlavně se musí zajímat o objektivy. Kdyby ty jednotky dostaly k dispozici Prima, cítili by se určitě lépe a hlavně by to zvýšilo jak životnost, tak i celkovou sílu – využití Alpha Warrior pravidla. Ubral bych určitě i druhého tyranta a nahradil jej druhým primem. Oběma bych určitě pověnoval obligátní lash a sword, talony, případně i glandy.

Pokud bych se měl držet armády založené na warriorech, zvolil jednu z možností:

2x Tyranid Prime,  lash whip, bonesword, rending  a adrenal glandy 105 bodů
3×2 Hive Guardy – 100 bodů
2×5 Warriorů, lash whip, bonesword, talony, glandy – 250 bodů
2×4 Warrioři, lash whip, bonesword, talony, glandy ve spoře – 240 bodů
1490 bodů

Primové půjdou s pěšími warriory- Rending mají spíše pro forma, aby v armádě bylo alespoň něco s možností penetrovat AV14 (S5+ furious charge + 6 + 3 rending), nicméně, dají se vyměnit za talony.

Nebo ne tak monotónní roster, který se mi líbí kapku více:

2x Tyranid Prime,  lash whip, bonesword, rending – 95 bodů
2×2 Hive Guardy – 100 bodů
2 Zoanthrope, spora – 160 bodů
2×5 Warriorů, lash whip, bonesword, talony, glandy – 250 bodů
4 Warrioři, lash whip, bonesword, talony, glandy ve spoře – 240 bodů
2×3 Raveners, rending claw – 105 bodů
1500 bodů

Pokud máte nápady či připomínky, rád si je přečtu v diskuzi.