Online kasino s živým prodejcem

  1. Casino Slot Hrací Automaty: Přemýšleli jste někdy, kde získáte nejlepší kasino comps
  2. Kostky Pravidla Dvojice - Heres jak vypadá mapa Summoners Rift
  3. Automaty Wild Shark Zdarma: Mimochodem, online demo verze hracích automatů budou užitečné pro testování osobních strategií

Stáhnout zdarma kasino sloty hry 2024

Automaty Hot Frootastic Online Jak Vyhrát
Viking byl potěšen svou první cestou roku a zjistil, že HandyVegas je vynikající kasino, které provedlo řadu změn, aby udrželo krok s novými kasiny, které jsou neustále spuštěny
Casino Hry Na Mobil Zdarma
Řídíme se všemi předpisy a standardy odvětví, které se týkají zásad údajů a soukromí spotřebitelů
Můžete vyhrát možnost hrát zdarma

Zdarma online vlt automat 2024

šance Na Výhru Eurojackpot
Pomáhá, že baseballová sezóna trvá 26,5 týdnů, přičemž každý tým hraje 162 her v typickém roce
Automaty Dragon Lines Zdarma
Spolupráce mezi dvěma mega-populární a úspěšné společnosti v odvětví hazardních her-Marvel a Playtech se svými hlavními bonusy Ultimate Power, Power, Extra Power a Super Power je u konce
Automaty Lady Wolf Moon Online Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Komplíkovi Blood Angels

Jelikož jsem vlastníkem několika WH40k armád, ale ani jedna není z kategorie Impéria, rozhodl jsem se tento nedostatek své výbavy napravit.  Postupně jsem si pořídil nějaké modely Space Marines a začal uvažovat, kterou kapitulu a kodex zvolím. Vzhledem k celkovému počtu modelů, které se mi doma válí ve frontě na štětec, bylo prioritou co nejméně složité barevné schéma. Dlouhou dobu v preferencích vedli Hawk Lords, tedy SM chapter, o které kromě kvality jejich pilotů Thunderhowků a fialového barevného schématu, které se mi líbí, není v podstatě nic známo. Nakonec však padlo rozhodnutí pro Blood Angels.

Kodex Blood Angels na rozdíl od vanila kodexu nabízí, pro mě, rozmanitější možnosti. Lze stavět armádu jump pack pěchoty a to jak se základními assault marines, tak díky Sanguinary gardě i elitní. K pěchotě BA kodex nabízí i mech alternativu, která je díky Lucifer engines podstatně silnější a pro assault marines i levnější než kterýkoli jiný SM kodex. Taktéž jsou jedna ze dvou armád, které mohou použít Storm Raveny, kromě standardního, mají i vlastní verzi predátora a jako jediní mají dreadnoughty jako knihovníky. Blood Angels jsou jednoduše velice variabilní a flexibilní armáda, která poskytuje množství zajímavých variant armády.

Jako správný závislák na plasticracku jsem začal hamžit spousty modelů. První plán byl zahrát armádu celou na jump packu, takže hromada assaulťáků, k tomu nějací vanguard veterání, sanguinary garda, sanguinary priesti, honor garda, knihovník. Jako alternativu jsem uvažoval i armádu postavenou na Dantem a sanguinary gardě s priesty. Později jsem plánoval rozšířit armádu o rhino chassis spam, tzn spousta razorbacků, predátoři a nějaký ten dredík.

Asi na rok jsem BA nechal zahálet uloženou v krabicích hluboko ve skříni, protože mě neskutečně zaujali démoni. Po zmíněném roce jsem začal uvažovat o tom, zda mám ze skříně vytáhnout BA nebo odložené tyranidy, na které jsem od vydání nového kodexu nešáhl. Volba nakonec padla na BA. Nicméně v průběhu tohoto rozhodování jsem si uvědomil, že má závislost na nákupu nových modelů překonala mnohonásobně mé barvící kapacity. Rozhodl jsem se proto udělat radikální řez v současných i plánovaných armádách. Takže došlo k ořezání plánovaných listů a velkému odprodeji figurek a to hlavně proto, abych byl vůbec schopen něco kloudně nabarvit. Takto postiženy byly všechny mé 40k armády. Jak to tedy dopadlo?

Fotka z pokročilého WIP stádia armády

Z původně plánovaných army listů pro BA nezůstal jediný. Jako bodový limit jsem si stanovil 1500 bodů s lehkým rozšířením na 2000 bodů. Základní požadavek zněl: co nejméně modelů, další, zdaleka však ne tak podstatný, bylo vytvořit armádu, kterou tady lidé moc nevidí i za cenu, že nebude zrovna nejvhodnější pro turnajové použití.

Využil jsem tedy možnosti, kterou Blood Angels mají, a sice dávat Land Raidery jako dedikovaný transport v podstatě všem pěším jedotkám. Když se aplikuje sleva 35 bodů u assault mariňáků, vzniká tady nádherný základ MSU a MECH armády: pětička ASM s meltou sedící v Land Raideru Crusader vybaveného navíc extra armourem a mult meltou. To celé vynásobit čtyřmi a nakombit Librarianem, který dostane Shield of Sanguinius, na druhou poweru pak kandidují: smite, blood lance, unleash rage a sword of Sanguinius. Celkově krásných 1500 bodů s 25 modely a čtyřmi skórujícími cihlami.

Plánované rozšíření do 2000 bodů pak znamená tři TLAC dredy a dva land speedery v obligátní konfiguraci HF+MM. Což dává součet 30 modelů na 2k. Ideální počet. Alternativa na 1850 bodů pak nabízí možnost dokoupení pátého land raideru, což dává součet 31 modelů. Pro rychlopaint ve stylu: podkladový červený sprej od Army Painteru, natřít orlice, přilby, zbraně a pak přetřít Quickshade strong tone od stejného výrobce, šedý brush na podstavce a nakonec přestříknout matným lakem, je počet +- 30 modelů přímo úžasný. Jediný náročnější model je librarian, který je ověšený spoustou serepetiček.

Několik lidí již mé plány označili jako prasácké. Ano land raider je nejodolnější mariňácké vozidlo, na druhou stranu, pořád mu stačí jeden rozumný zásah. Je pravdou, že například pro Tyranidy nebo orčí Green tide bude tato armáda velice špatný matchup. Na druhou stranu je zde spousta armád, která si může se čtyřmi LR poradit během jednoho, dvou kol a jakmile mí ASM přijdou o své pohyblivé pevnosti, skončili a já taky. Poenta je prostě zůstat v LR a nechodit ven, pokud to nebude bezprostředně nutné nebo výhodné.

Fotka z pokročilého WIP stádia armády

Armáda je sice redundantní, ale její síla spočívá jen v relativně velké odolnosti. Celkový firepower tohoto listu je nízký, pokud se budu potřebovat přesouvat, a že tu potřebu budu mít snad vždy, dá se střelecký potenciál celé armády označit za extrémně zoufalý. Ale což, všechno má své pro a své proti.

Jednu z velkých výhod této armády vidím v rychlosti, jakou jsem schopen odehrát hru. Průměrný soupeř vygeneruje cca 10 výstřelů za kolo, které jsou schopné land raiderům něco udělat. Pro detailisty ještě jednou zdůrazňuji, že 10 výstřelů generuje průměrný soupeř. Někdo jich zdaleka tolik mít nebude, někdo jich bude mít podstatně více. Takže se párkrát hodí kostkou, s trochou soupeřovy smůly se nic nestane. V mém kole pak bude malý pohyb a opět jen nepříliš početná střelba. A tak pořád dokola. Za hodinku je hotovo. Proti armádám s velkým potenciálem zničit LR mám možnost přicházet z rezerv, popřípadě využít unikátní možnosti BA a land raidery deep strikovat.

Zatím jsem s tímto listem hrál jen jednou a to proti vanilla SM. Hru na kill pointy jsem s přehledem vyhrál. Hra byla opravdu rychlá. Soupeř mi mohl ublížit pouze čtyřmi lascannony na predátorech, MM na attack biku, speederu a vlastním land raideru, to vše doplňovalo celkem asi 6 raketometů. Všehovšudy 13 výstřelů. Nejistotu tohoto listu ale soupeř předvedl první ranou z raketometu, kdy se mu podařila i přes shield imobilizace jednoho z mých LR, který, vzhledem ke vzdálenosti od soupeře, nemohl zasáhnout do hry.

Jsem však zvědavý, až se s tímto listem podívám na turnajové prostředí. První křest ohněm dostane armáda už v neděli, na turnaji v Černém Rytíři, z něhož samozřejmě přinesu report.