Manipulujte s aplikací pro hrací automaty 2024

  1. Automaty Gold Lab Zdarma: Chcete-li vyhrát, použijte jeden nebo dva z výše uvedených tipů
  2. Automaty Cherry Love Zdarma - Na Venuši čekají navijáky, speciální funkce a velké výhry
  3. Automaty Monopoly Big Event Zdarma: Newyorčané mají možnost sázet osobně i online, a se Super Bowlem, March Madness a major league baseball sezóna přichází v příštích třech měsících, online prostor viděl v prvním čtvrtletí neuvěřitelná čísla

Jak mohu vyhrát na automatu 2024

Automaty Serengeti King Zdarma
Kromě toho má kasino potvrzení od několika úřadů, GamCare, Gambling Therapy, EGR (vyhrál cenu B2B 2024)
Reddog Casino No Deposit Bonus
Neteller Casino Security-chápeme, že bezpečnost je opravdu důležitá, když hazardujete online
Podle vkladového bonusu chumba Online casino s collection může obdržet bezplatné zametání do skutečné hotovosti

Poker nejvyšší kombinace

Automaty Monopoly Megaways Online Jak Vyhrát
Takže pokud uvažujete o hraní online pokeru Ohio právní orgány souhlasí s tím, že poker spadá pod revidovaný kód
Automaty Wild Pops Online Jak Vyhrát
Přistupovat k takovému novému trendu se skepticismem není nikdy špatný nápad-zejména proto, že mluvíme o hazardních hrách
Victory Brno Casino No Deposit Bonus

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Chaos Daemons I.

Jelikož jsem v čechách jeden z hrstky hráčů, kteří hrají s Chaos Démony, pravidelně dostávám a zodpovídám otázky týkající se této, pro 40k nestandardní armády. Tímto a i případnými následnými články bych chtěl podělit o své zkušenosti s touto armádou a případně i zodpovědět některé pravidelně opakované dotazy.

Jednoho krásného dne se rozhodnete začít s 40k, popřípadě rozšířit svou sbírku armád a začnete se rozhlížet po jednotlivých kodexech. Pokud mezi vaše kritéria patří nevšední a neprofláklý kodex, pak v hledáčku určitě bude i ten démoní. Když navíc vyžadujete nižší počet modelů a jednoduché barvení, démoni budou určitě to pravé, ořechové.

Jak jistě všichni víme, máme čtyři bohy chaosu, kteří se vzájemně nemají zrovna v lásce,  démoní kodex samozřejmě nabízí stoupence všech těchto bohů, předem chci ale podotknout, že hra za jednoho z bohů není právě to nejlepší, co tento kodex dovede. Někdo sice bude argumentovat fluffem chaosu, kdy kooperace více bohů v podstatě nepřichází v úvahu. Tohle jsou však dinosauří názory, kteří nečetli pořádně démoní kodex, nebo fakta z něj neberou jako dostačující, kodex totiž nejen, že umožňuje kooperaci pravidlově, ale také ji přímo zmiňuje ve fluffu. Prostě pokud přijde na společné zájmy, nebo v případě, kdy jeden z bohů dominuje nad ostatními, není problém, aby vzájemně spolupracovali.

Jelikož kodex kromě HQ s množstvím speciálních charakterů nenabízí závratnou variabilitu v případě hry za jediného boha, bude jejich kombinace jednoznačně vhodnější, ale proti gustu…

Herně jsou démoni z části nevyspytatelní, díky nutnosti příchodu skrze deep strike a rozdělení armády na dvě, počtem jednotek, identické části, z čehož preferovaná část přichází do hry v prvním kole na 3+ a zbytek armády standardně z rezerv bez možnosti vylepšení hodu na jejich dostupnost. Může se tak lehce stát, že první vlna démonů čeká na posily klidně dvě kola. I když se může zdát nutnost deploye přes deep strike jako nevýhoda, je potřeba vnímat to jako jeden z velkých plusů, protože démoni mohou lépe reagovat na deploy soupeře a obvykle ani nemají potřebu začínat hru, to ale záleží na soupeři, misi a deploymentu.

Při tvorbě armády lze přihlédnout k prvotnímu rozdělení armády do dvou částí, kdy je vhodné jednotlivé jednotky pořizovat po dvou a na začátku hry je rozdělit na identické části.

Další typickou vlastností démonů je, že všechny jednotky jsou fearless, ethernal warrior a mají minimálně 5++ save. Poslední jmenované je však také problémem. I když mají invul, tak, kromě několika vyvolených, nedisponují armor savem, tudíž jsou řadoví démoni odkázáni na základní 5++ (s vyjímkou tzeentch stoupenců, kteří mají v základu 4++). Některé modely si mohou 3+ armor save dokoupit, tyto upgrady jsou ale docela drahé (dle typu modelu až 30 bodů). Cover je tak velký démoní kamarád.

Pojďme si povědět něco k armádám jednotlivých bohů.

Khorne
Jeho jednotky jsou brutální bojovníci z blízka, WS5, I4, furious charge, kromě Flesh Houndů jsou vybavení power zbraněmi, takže pro MEQ armády to rozhodně není příjemný soupeř. Postrádá však střelbu a zvláště elitní Bloodcrusheři jsou pouze pěchota, takže se jedná o pomalou armádu, nicméně disponují T5, S5, 2W a hlavně 3+ save, takže svou „rychlost“ kompenzují výdrží.
Osobně považuji Khorneho armádu jako nejlepší pro hraní mono listu. Základ budou tvořit dva Bloodthirsteři, dvě jednotky crusherů a několik jednotek bloodletterů, případně flesh houndů. Díky velkému množství power weapons budou noční můrou MEQ armád. Problém však budou mít proti mechanizovaným armádám, zvláště pak těm s několika Land Raidery. Pokud soupeř dokáže rychle eliminovat Bloodthirstery, není v armádě nic, co by si s nimi dokázalo poradit. Pozor je také třeba dávat na to, že nikdo nebude mít assault granáty. Rozumný soupeř si tak zaleze do terénu a bude vyčkávat.
Slaanesh
Další bůh zaměřený na close combat. Na rozdíl od Khorneho jsou Slaanesh bojovníci méně odolní (základ je T3), ale vynikají vyšší iniciativou (5 a více), vyšším počtem útoků s rendingem, hit and run a mohou si v podstatě jako jediní užívat vymoženosti assault granátů (s vyjímkou Fiendů). Heraldi a velcí démoni mají možnost získat pavane of Slaanesh, což je obdoba Lash z Chaos Space Marines. V démoním podání se však jedná o střelnou zbraň, která v případě zásahu umožní pohyb soupeřovou jednotkou až o D6“. Často lze pavane vídat ve spojení se třemi Soul Grindery.

Čistý Slaanesh list bude zaměřený na close combat. I když mají rending, oproti Khornemu nebudou takový strašák pro MEQ armády. Jejich nízká odolnost pak celkově omezí jejich životnost. Hlavně Daemonnetes a Seekers budou padat jak shnilé jabka. I když fiendy a seekers patří do kategorie beasts, právě díky nízké odolnosti a nejistým rendingem nepovažuji Slaanesh mono list jako dobře hratelný, rychlost výdrž nenahradí.

Tzeentch
Na rozdíl od zbylých bohů je jeho prioritou střelba a close combat je pro ně noční můrou (typicky WS2, málo útoků). I když základní Pink Horroři mají pouze T3, mají poměrně solidní střelbu: S4, AP4, Assault 3 na 18“. Zvláště proti lehké pěchotě fungují bravůrně. Mohou nést i Bolt of Tzeentch, tedy S8, AP1, Assault 1 a poměrně vtipný je i Changeling, což je unique upgrade character, který v soupeřově střílející jednotce dokáže vytvořit pocit, že jiná soupeřova jednotka – dle výběru démoního hráče, je jejich úhlavní nepřítel a proto bude střílet do ní. Velice zábavnou jednotkou jsou elitní Flamers, což jsou jump infantry vybavené jednak stejnou zbraní jako horroři, ale navíc i „plamenometem“, který dává wound a glance na 4+ a neumožňuje jak cover, tak ani armor save, tedy i případný feel no pain, který se v posledních kodexech celkem uchytil. Díky vysoké ceně (35 bodů za 1W, T4, 4++) se flamery nevyplatí hrát ve větším počtu a hodí se spíše jako sebevražedná jednotka tří, jejíž účel je spadnout těsně k soupeři a toho následně vymáznout, pokud náhodou dojde k mishapu, nevadí, počítá se s tím. Ve fast slotu jsou k mání Screamers, kteří kromě statusu jetbike mají pouze melta bomby. Proti mechanizovaným armádám mohou být zajímaví, jinak ale nezapadají do Tzeentch konceptu.
Pokud se rozhodnete hrát mono Tzeentch armádu, počítejte s tím, že v combatu vás může rozmést i garda.

Jako základ armády budou jednoznačně čtyři tzeentch heraldi a tři daemon princové s tzeentch markou a boltem. I když je střelecký potenciál této armády velice dobrý, tak díky absenci kombatu nevidím její výsledky příliš konzistentně.

Nurgle
Nurgleho démoni jsou díky vysoké T a feel no pain skuteční držáci a velcí démoni nebo daemon princové s nurgle markou jsou hodně dobří i v boji, typicky mívají 2+ poison útoky. Bohužel to je jediné co armáda reálně dovede. Díky tomu že v podstatě vše získalo pravidlo slow and purposeful, jedná se o velice pomalou armádu, které uteče úplně vše. Jediný pohyblivý prvek tak bývá jen nurglí démon princ, pokud dostane křídla, v tomto případě se však jedná o velice drahý model. Vzhledem k absenci střelby je čistý Nurgleho list v podstatě nehratelný.

Nezařazení démoni
Mezi démony nezařazené pod některého z bohů patří Furies of Chaos, Daemon Prince a Soul Grinder.

Fúrie patří do fast attack slotu a jedná se o jump infantry s WS3, T4, S4, I3, A2, bez možnosti střelby. Při ceně 15 bodů za model jsou však naprosto nepoužitelné. Nezařazený Daemon Prince je sice velice levný, ale ve své podstatě nic nesvede. Jako použitelný a hojně užívaný je pak Soul Grinder. Což je jediné vozidlo v démoním kodex – walker s AV13/13/11 s poměrně slušnou výbavou, ignorující shaken a stunned. Mnozí hráči vedou neustálé spory, zda v heavy supportu hrát Soul Grindery nebo Daemon Prince. V tomto sporu se však nedá jednoznačně jednoznačně určit vítěz, protože jejich nasazení je závislé na celkovém pojetí armády, jednou je vhodný grinder, podruhé daemon prince.

Závěrem tohoto článku tedy je, že tematická armáda jednoho boha, která může být opticky a fluffově krásná, bohužel nenahradí herní efekt, který je většinou špatný nebo silně závislý na soupeři.

Příště se rozepíšu o armádách kombinovaných z více bohů, nějakých typických sestavách a jejich možnostech.