Jak stahovat hrací automaty 2024

  1. Automaty Moon Princess Online Jak Vyhrát: Vypadá to, že online kasino používá pouze bankovní karty, Visa a MasterCard pro provádění vkladů a žádosti o výběr
  2. Kings Casino Bonus Codes 25 Euro - Historie zákonů o hazardních hrách v USA je jedním z nejznámějších
  3. Ruleta Online Zdarma Hra: Hráči si mohou sami hledat nejlepší místa, která podporují hazardní hry s VR zařízením

Kasinové hry s uvítacím bonusem 2024

Casino Vklad Přes Litecoin
Zajištění toho, aby odvětví přispělo k rozvoji země
Arena Casino Promo Code 2024
Kasina Microgaming pracuje s velkými filmovými ateliéry, Austrálie kvalita je zvláště pozoruhodná
Pokračujte ve čtení a dozvíte se více o této zábavné a pěkné hře Novomatic v této ceněné recenzi slotů Panda

Hodnoty žetonů v pokeru

Automaty Wizard Shop Online Zdarma
Hra je také k dispozici ke stažení pro chytré telefony na platformách Android i iOS
Automaty Joker Supreme Online Jak Vyhrát
Symboly Wild mohou být umístěny na válcích symbolem Fire Wild
Automaty Aztec Gems Deluxe Online Jak Vyhrát

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Chaos Daemons II.

Jelikož patřím mezi hráče, kteří preferují hru na turnajové úrovni a chce dosahovat konzistentních výsledků, berte prosím tento článek tak, že je zaměřen na podobně smýšlející jedince. Jak už jsem zmínil v první části článku, u her pro zábavu můžete do armády zahrnout v podstatě cokoli, bez ohledu na to, zda daná kombinace vytváří z armády skvěle fungující švýcarské hodinky, nebo se jedná o hodinky z asijské tržnice, které sice vypadají dobře, ale fungují možná tak na zbožné přání nebo dle erupcí na slunci.

V první části jsem se snažil shrnout základní vlastnosti jednotlivých bohů chaosu a o nevýhodách stavby armád tvořených pouze jedním z nich. Dnes se budu věnovat duhovým armádám, respektive výběrem ideálních jednotek pro různý účel, nezávisle na bohu, pod kterého patří.

Před tím, než vůbec hráč začne uvažovat o konkrétní podobě své armády, měl by si uvědomit současnou turnajovou meta game, která se dnes celosvětově točí kolem transportních vozidel, MSU konceptu a velké porci anti tankové střelby (melta zbraně). Meta game se vyvíjí a může se v čase měnit, podle toho, jak se mění obliba jednotlivých kodexů nebo dokonce samotná pravidla hry. Meta game se také může měnit i v jednotlivých lokalitách.  Například v Americe je velice módní MSU koncept a duplicitně nasazovaných jednotek. Jsou zde protěžovány vždy ty nejnovější a nejsilnější kodexy a jednotky, kdežto u nás tento styl není zdaleka tak rozšířený. I když jako příklad srovnávám USA s ČR, stejný rozdíl může být mezi jednotlivými městy a to ani nemusí ležet daleko od sebe. Pokud se hráč bude pohybovat v konkrétní lokalitě, může tak přihlédnout i k místním trendům.

Když už zná člověk podmínky, se kterými se bude pravidelně setkávat se svou novou armádou, je třeba definovat dílčí úkoly armády a najít v kodexu jednotky pro jejich řešení. Čím více úkolů může jednotka plnit, tím lépe. Mezi hlavní úkoly, které musí jednotky zvládnout patří anti tank, obrana před close combatem, držení objektivů a palebná podpora. Začnu tedy probírat jednotlivé prvky:

Držení objektivů
Pokud hrajete standardní mise, ve dvou třetinách případů, budete hrát na objektivy. Ty mohou držet jen jednotky z kategorie troops, u kterých popis či pravidla toto výslovně nezakazují. Kromě nurglingů, tak můžeme použít jakoukoli jednotku troops z démoního kodexu. Je třeba přihlédnout k faktu, že jednotka, která bude objektivy zabírat, musí být na konci hry naživu, volíme tedy co nejodolnější jednotky. V případě démonů tak můžeme vynechat Daemonnetes, které mají nejmenší životnost díky T3 a 5++. Horroři jsou na tom jen o kapku lépe, T3, 4++. Daleko vhodnější jsou Bloodletteři s T4, ale suverénním vítězem jsou, díky své T5 a FnP Plaguebearers a dokáží tak přežít poměrně dlouhou dobu, bez zásadních ztrát, když se jim podaří žít v terénu, mohou si i zalehnout, což jejich životnost ještě o kus zvýší. Plaguebearerů obvykle stačí dvě-tři jednotky o pěti až šesti modelech. Při anihilačních misích s nimi však příliš nepočítejte, jelikož jeden jejich útok s WS3 opravdu není zajímavý a to i přesto, že je poison 4+.

Anti tank
Tato kategorie je pro démony docela prekérní. O Melta zbraních si mohou nechat jen zdát, takže jedním z možných řešení mohou být Screamers, kteří disponují alespoň melta bombou, což je asi nejlepší „výbava“, kterou démoni na penetraci vozidel mají, bohužel, proti rychle jedoucím vozidlům je pravděpodobnost zásahu velice mizerná, připočteme-li jejich cenu a jiné vlastnosti, nebude to právě ta nejlepší volba, ve specializované, silně proti tankové armádě však uplatnění najít mohou. Dalším řešením jsou velcí démoni, kterých je v kodexu opravdu hodně. Nejlépe na tom je Bloodthirster, který má v charge S8 a v případě 20 bodového příplatku dokonce S9, což znamená auto penetraci pro většinu vozidel, které může ve hře potkat. Se svými 5 útoky v základu a křídlům má i reálnou šanci zasáhnout rychle se pohybující vozidla. Bohužel jeho cena se pak vyšplhá na 270 bodů, což je na monstrum s čtyřmi životy na T6 s 3+/4++ save už poměrně hodně. Mezi další anti tankové jednotky patří Soul Grinder. Ten má v assaultu S10, na druhou stranu však postrádá status monstra, takže v případě setkání s Land Raiderem není tak efektivní. Díky své iniciativě, WS a počtem útoků si musí dávat pozor na jiné walkery s DCCW. Grinder však může díky upgradu Tongue, který stojí 25 bodů získat jeden výstřel S10, AP1 na 24“, jakkoli se jedná o nejsilnější střelnou zbraň démonů, jeden výstřel balistikou 3 není žádná výhra ani v případě, kdy máme Grindery ve hře hned tři.. Další šancí démonů na ničení vozidel je Bolt of Tzeentch, který mohou mít Tzeentch démoni. Vzhledem k S8, AP1 není špatný na ničení lehčích vozidel, a i když má alespoň teoretickou šanci na zničení Land Raideru, nebude to jeho primární cíl. Poslední reálnou šancí na vozidla jsou Slaanesh Fiends. Díky síle 5, popřípadě 6, rendingu a 5 útokům v základu se hodí v podstatě na jakýkoli typ vozidel. Všechny mohou udělit glance i LR, jedna, ta s S6 může teoreticky i penetrovat. I když Fiendy nejsou jedinou CC jednotkou, která může ohrozit vozidla, je jednoznačně tou nejrychlejší a nejefektivnější. S lehkými transporty si fiendy obvykle poradí dokonce lépe než s pěchotou.

Palebná podpora
Tato kategorie je těžko definovatelná. Rozhodně ale od démonů nelze čekat střelba na velkou vzdálenost. Největší dostřel má Soul Grinder s upgradem Plegm a to 36“. Jedná se o velkou placku s S8 a AP3, takže se hodí na slušnou likvidaci MEQ armád. Typicky se používá ve spojení s Pavane of Slaanesh, které umožní zmenšit rozestupy soupeřových modelů před tím, než Grinder pošle své srdečné pozdravy.  Případně ještě na 24“ vystřelí svým assault kanónem – 6 výstřelů S4, AP5. Zbytek démoní střelby probíhá max. na 24“, pro tuto vzdálenost se nejlépe hodí Tzeentch heraldi a daemon princové. Daemonic gaze má tři výstřely S5, AP3, takže opět nepěkná zbraň. Pokud Tzeentch heralda vybavíme master of sorcery, we are legion a bolt of tzeentch, získáme velice dobrého střelce, který může vystřelit jak z boltu, tak gaze a při tom pro každou zbraň může zvolit jiný cíl. Alternativní volbou pak mohou být Tzeentch Horroři nebo Flamers, obě jednotky jsou vybaveny warpfire, což jsou 3 výstřely na 18“, S4, AP4. Flamers pak disponují navíc i plamenomety, znemožňujícími armor save, dávají wound a glance na 4+. Flameři se tak určitě hodí na vymetání nepříjemných jednotek v coveru, nebo proti hordám.

Assault
Jelikož je většina jednotek démonů zaměřena na CC, bude v této kategorii narváno a záleží, zda preferujeme power weapons nebo rending, zda vyžadujeme rychlost nebo odolnost či zda se obejdeme bez útočných granátů. Vzhledem k T3 u Daemonnetes budou v troops slotech nejčastěji vybráni Bloodletters, v elite slotu bude rozhodnutí mezi Bloodcrushery nebo Fiendy v závislosti na rychlosti nebo odolnosti. Podobně je to pak ve fast attack slotu, kde je na výběr mezi Flesh Houndy a Seekers.  V heavy slotu pak padá volba na prince, nejlépe s nurglí markou, křídly, granáty, armor save a wound na 2+, i když takovýto princ není levná záležitost, je velice potentní. Z HQ slotu pak už zmíněný Bloodthirster, Nurglí Unclean One nebo Slaanesh či Khorne heraldi. Opět záleží, zda preferujeme rychlost nebo odolnost.

V rámci assaultu si dovolím zmínit ještě Skarbranda, což je Khorní démon, speciální charakter, který má v základu staty podobné jako Bloodthirster. Stojí 300 bodů, neumí lítat, ale má jedno vtipné pravidlo: Rage Embodied, které dává VŠEM modelům, tedy i nepříteli, do 24“ re-roll na hit v close combatu, což může být velice efektivní v případě kombinace se Slaanesh démony s mnoha útoky a vysokou iniciativou, díky re-rollům mají šanci zabít více svých nepřátel dříve, než si stačí bouchnout.

Takže teď již víte, jaké modely mohou plnit jednotlivé úkoly, které musí armády ve Warhammeru 40k vyřešit. Samozřejmě si můžete stanovit další úkoly, zvláště pak, když bude armáda cíleně stavěná proti konkrétnímu soupeři nebo na konkrétní scénář.

Sice se teď může zdát, že bude stačit vybrat všechny výše zmíněné jednotky pro plnění úkolů a bude z toho krásně funkční armáda s možností čelit všem nástrahám, ale nenechte se mýlit, není to tak jednoduché, ne vždy je vhodné nasadit zrovna to nejlepší pro daný úkol, protože jiná jednotka může plnit stejný úkol kapku hůře, ale poradí si i s jiným ukolem. Příklad mohou být Bloodcrusheři, kteří ničí MEQ pěchotu ve velké, ale hrát si na honěnou s vozidly jim moc dobře nejde. Fiendy se narozdíl od nich, nedokáží poprat s MEQ pěchotou tak efektivně, ale díky své rychlosti dokáží držet krok i s vozidly a díky rendingu na každém modelu se mohou pouštět do dreadnoughtů a vozidel typu LR, ale o tom napíšu příště.