Klasický poker

  1. Automaty Bez Depozytu: A bohužel, žádné bonusy se neliší
  2. Automaty Magic Mirror Online Jak Vyhrát - Jakmile otevřete online slot Cleopatra, uslyšíte svůdný hlas dámy, který vám přeje hodně štěstí
  3. Druhy Hazardní Hry: Žádné bonusy mohou přijít ve všech tvarech a velikostech a jsou, jak si dokážete představit, velmi vyhledávaný

Online automaty výhra

Automaty Medusa Ii Online Zdarma
Divoký šašek je nejcennějším symbolem hry, protože vám může pomoci zajistit odměnu v hodnotě 1 200 mincí, pokud hrajete kolo s maximálním vkladem
Casino Spiny Zdarma
Chcete-li zkontrolovat hru, hráči mohou hrát demo verzi na místech, která nabízejí Diamond Dogs za skutečné peníze
Trio slibuje nabídnout spoustu nabídek, včetně mobilních kasinových bonusů

Triky pro automaty apk 2024

Thunderkick Casino No Deposit Bonus Czech
Fox Bet USA je jasně uvádí na stránce jejich vkladů, kterou jsme opravdu ocenili
Ambassador Casino Bonus Bez Vkladu
Držení navijáků vám umožní udržet jeden nebo více celých kotoučů na místě, zatímco se znovu točíte, abyste získali větší ceny
Automaty Extra Juicy Online Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Mystifikace a mýty při hraní WH40k II.

Článek je 2. část seriálu Mystifikace a mýty při hraní.

Přináším další pokračování článku o mystifikacích a mýtech při hraní Warhammeru 40.000. Stejně jako minule se chci věnovat nepřesným interpretacím pravidel, tak jak si hráči myslí že je správné pravidlo interpretovat, nebo hůře, že jim někdo řekl, že se to má hrát nějak, aniž by si ověřil fakta v rulebooku či kodexu.

Hit And Run
Toto pravidlo není příliš známé, jelikož jím nedisponuje velké množství modelů a často jej hráči přehlíží. Například orčí Deffkopty. Osobně jsem se s ním reálně setkal až ve chvíli, když jsem začal hrát démony, konkrétně Fiendy.  Pokud jsou modely na konci assault fáze alokované v vombatu a mají toto pravidlo, mohou se pokusit z boje vyvázat a to tak, že složí test iniciativy. Pokud je test úspěšný, okamžitě se pohnou o 3D6“ jakýmkoli směrem ale přímou čarou, tedy nemohou například zaběhnout za kopec nebo neprostupný terén. Někteří hráči však směr tohoto pohybu deklarují, nebo vyžadují jeho deklaraci ještě před hodem na vzdálenost. Takto však pravidla nehovoří, směr tohoto pohybu je tedy možné vybrat až potom, kdy je známo jak daleko se modely dostanou. Hit and run je popsáno v pravidlech na straně 75.Deep strike a mishap
Občas narážím na hráče, kteří mají zažité některé principy z čtvrté edice pravidel. Tehdy, pokud nemohly být na stůl vyloženy všechny modely deep strikující jednotky, protože některý nebo všechny tyto modely skončí v impassable terénu, na svém modelu nebo blíže než 1“ od nepřátelského modelu, byly takovéto modely zničeny. Pátá edice zavedla mishap table, ta se ovšem uplatňuje vždy, když alespoň jeden z těchto modelů nemůže být umístěn na stůl z výše uvedených důvodů. Viz strana 95. Odstavec  Deep strike mishaps.

Independent Characters a monstra
V současné chvíli laboruji nad Tyranidími rostery a snažím se o zvýšení životnosti Carnifexů. Jedna z možností je k němu připojit Tyranid Prime. Při této myšlence mě už několik hráčů upozornilo, že charakter se nemůže k monstrům připojit, tedy, že můj nápad Carnifexe a připojeného Prima není proveditelný. Toto je však pravidly nepodložený fakt. Stačí v pravidlech nalistovat stranu 48. A pořádně si přečíst první odstavec. „They cannot, however, join vehicle squadrons (see the Vehicles section) and unit that always consist of a single model (like MOST vehicles and monstrous creatures).“. Podstatné části jsem zvýraznil. Omezení platí pouze na jednotky, které jsou TVOŘENY VŽDY JEDINÝM MODELEM a v závorce se uvádí „JAKO VĚTŠINA vozidel a monster …“. Na rozdíl od předešlého kodexu Carnifex již není jednotka, kterou tvoří vždy pouze jediný modele, jelikož mohou mít 1-3 modely, viz. Strana 94. v Tyranidím kodexu. Poznámka sice jmenovitě uvádí monstra, nicméně podstatné jsou první dvě slova, nehovoří se zde obecně o každém monstru ale o většinovou množinu, do které se Carnifexové neřadí. Toto samozřejmě platí pro Carnifexe, neplatí to například pro Trygony, Malwocy, Harpie… Takže hurá připojovat Primy ke Carnifexům a umožnit jim získat cover, nebo naopak Primovi zajistit T6, protože v případě spojení prima s jedním carnifexem neexistuje majoritní T, používá se tedy ta vyšší.

Assault move a terén
Je velice nemilé když některé elitní close combat jednotky, které nedisponují granáty musí do nepřítele v coveru a tím často přichází o výhodu své, typicky vysoké iniciativy. Samozřejmě, když je obránce plně v area terénu, není co řešit a nemůže dojít k žádným sporům o to, zda jednotka bude bojovat ve své iniciativě nebo v iniciativě 1. Situace, které ve hrách nastávají, ale nejsou vždy ideální, takže se stává, že některé modely z jednotky nejsou v area terénu nebo jej přesahují částmi podstavců. A zde už může, a nejednou se mi to i stalo, docházet k rozporům a různým interpretacím pravidel. Může nastat několik modelových situací:

1.       Útočník je alespoň jedním modelem v area terénu a na umístění obránce nezáleží.
V tomto případě musí útočník házet na difficult terrain a bez granátů bude bojovat v I1.

2.       Obránce má modely, nebo alespoň části podstavců mimo area terén a pro útočící jednotku je nejbližší model v area terénu a útočník je mimo area terén.
V tomto případě si musí útočník hodit difficult terrain test, kterému se nemůže vyhnout a pokud je nahozený pohyb dostatečný, dojde k boji, kde útočník bez granátů bujuje v I1.

3.       Obránce má modely, nebo alespoň části podstavců mimo area terén a pro útočící jednotku je nejbližší model právě jeden z nich, útočící jednotka je také mimo area terén.
V této situaci mnoho hráčů vyžaduje nebo provádí diffucult terrain test. Ten ale není pravidly jakkoli podložen a jeho provedení závisí pouze na útočníkovi.

Jelikož pravidla pro assault move se primárně řídí pravidly pro pohyb, které jednoznačně říkají, že se jednotka může rozhodnout, zda do area terénu vstoupí či nikoli. Pokud zvolí druhou možnost, nemůže do area terénu vstoupit žádný z modelů v jednotce. Jelikož případný hod na difficult terén pravidla assault move vyžadují pouze u prvního (nejbližšího) modelu a pouze pokud je pro tento model nutný. Pokud si tedy zvolím možnost do terénu nevstupovat, pohnu prvním útočícím modelem k nejbližšímu modelu obránce (který musí být mimo terén alespoň částí podstavce, ke které vede nejbližší cesta) a ostatní modely pokračují dle pravidel pro assault Pokud je zbytek modelů obránce  v area terénu, obránci typicky argumentují bodem, kdy se útočící jednotka musí pokusit angažovat do base kontaktu tolik modelů, kolik je možné. Ano toto pravidlo samozřejmě platí, nicméně bod začíná slovy „if possible“, jelikož ale útočící jednotka zvolila dle pravidel o pohybu možnost nevstupovat do terénu, není modelům v této jednotce povoleno do terénu vstoupit a právě slova „if possible“ nejsou splněna.

Výsledkem tedy je, že s vhodným postavením útočící jednotky vůči obráncům, kteří nejsou celým podstavcem všech modelů v area terénu, nemusí tito útočníci nedisponující granáty přicházet o výhodu boje ve vlastní iniciativě.

Vše podstatné je popsáno v pravidlech na straně 14. A 34.

Článek původně publikován na 40dice.cz

Navigace v seriálu← Mystifikace a mýty při hraní WH40kMystifikace a mýty při hraní WH40k →