Online kasino s živým prodejcem

  1. Casino Slot Hrací Automaty: Přemýšleli jste někdy, kde získáte nejlepší kasino comps
  2. Kostky Pravidla Dvojice - Heres jak vypadá mapa Summoners Rift
  3. Automaty Wild Shark Zdarma: Mimochodem, online demo verze hracích automatů budou užitečné pro testování osobních strategií

Stáhnout zdarma kasino sloty hry 2024

Automaty Hot Frootastic Online Jak Vyhrát
Viking byl potěšen svou první cestou roku a zjistil, že HandyVegas je vynikající kasino, které provedlo řadu změn, aby udrželo krok s novými kasiny, které jsou neustále spuštěny
Casino Hry Na Mobil Zdarma
Řídíme se všemi předpisy a standardy odvětví, které se týkají zásad údajů a soukromí spotřebitelů
Můžete vyhrát možnost hrát zdarma

Zdarma online vlt automat 2024

šance Na Výhru Eurojackpot
Pomáhá, že baseballová sezóna trvá 26,5 týdnů, přičemž každý tým hraje 162 her v typickém roce
Automaty Dragon Lines Zdarma
Spolupráce mezi dvěma mega-populární a úspěšné společnosti v odvětví hazardních her-Marvel a Playtech se svými hlavními bonusy Ultimate Power, Power, Extra Power a Super Power je u konce
Automaty Lady Wolf Moon Online Zdarma

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Summer War Camp

Jak mnozí ví, uplynulý víkend se konala skvělá akce Summer War Camp, kterou už podruhé organizuje Greg. K akci patří kromě samotných figurek i dobré jídlo a pití. Zkrátka perfektní akce, na které se letos sešlo 18 aktivních hráčů, což je o 4 více než loni. Greg opět pojal celou akci jako postupně se vyvíjející kampaň, kterou tady ale nebudu popisovat. V každém případě byla opět vtipná jako loni.

V rámci kampaně se začínalo s armádami na 1900 bodů, celkově se odehrálo 6 bitev. Jelikož jsem chtěl ještě trochu potrénovat před ETC a protože mi greg zatrhl 4 land raidery, bral jsem s sebou démony.

4x tzeentch herald, bolt, master of sorcery, breath of chaos, chariot
3x tzeentch daemon prince, bolt, gaze, instrument
3x 6 fiends, unholy might
5 horrors, bolt, icon
5 horrors, bolt, changeling
5 horrors, bolt

První hra – Adam, zabij HQ, spearhead
První byla zahřívací hra, kde se potkaly armády stejné strany, to že se bojuje proti spojencům se zjistilo až po bitvě.

Adam hrál orky (část z nich jsem mu prodával v dobré víře a on je použije proti mně ). Měl čtyři trucky s boyz, jeden s noby, dále pak 11 lootas, 2×3 buginy s raketama, dvě deffkopty, třicítku boyz s Wierboyem.

Adam bohužel vyhrává začátek, takže si vybírá stranu, jedinou, která poskytuje rozumný cover – relativně velkou ruinu, ve které umisťuje lootas. V prvním kole stojí na místě a čeká co provedu. Jelikož mám z orků respekt, snažím se jít do protilehlého kouta a připravit se tam na Adamův příjezd. Bohužel scatter odnáší heraldy do dostřelu lootas a jednoho zraňují. V druhém kole se ke mně Adam skutečně pouští, já stahuju zraněného heralda a nezraněného posílám likvidovat buginy. Bohužel v dalším kole umírá, Adam prohlédl mou taktiku a trucky opět stahuje zpět. Přímým útokem do orčích řad nemám šanci, zvlášť, když se jediné Adamovo HQ skrývá v 30 boyz a nechce si házet žádný negativní efekt. Dokonce ani kostka osudu (takový Gregův výmysl, hráč ji mohl použít 1x za hru a použít ji na jakoukoli soupeřovu jednotku, kostka nutila cílenou jednotku k pohybu, dávala jí nějaké woundy, do rezerv apod.) nepomáhá, byť tuhle jednotku povodila po Adapově deployi. Do konce hry zlikviduju akorát všechny buginy na které obětuju jedny fiendy. Jelikož jsme se nikam nehnali,byla to rychlá hra bez nějakých větších střetů.

Já přišel o HQ, ale neztratil jsem všechny, Adam zabil HQ a zachránil své. Výsledné skóre 3:5 pro Adama.

Druhá hra – Bizon, dostaň co nejvíc VP do soupeřova deploye, modifikovaný pitched battle
Bizon hrál gardu. Jeho úkol byl bránit svou deploy zónu, můj zase dostat se do 6“ od jeho hrany stolu co nejvíce VP, ale deep strike do 12“ od jeho hrany stolu znamenal mishap, takže to nebylo jednoduché. Bizon hrál dvě vendety, dva lemany, hellhound, nějakou chiméru, hafo pěchoty s auto kanóny a nějakého troubu s bombardováním. Pěchotní garda není démonům moc nakloněná, takže to byla těžká bitva ale postupně jsem se gardisty prokousával. Neobvykle úspěšní byli horroři, konkrétně ti, kteří nesli bolty. Osvědčili se jako dobří sestřelovači vendet. Byla to drsná a krvavá bitva na obou stranách.

Nakonec se mi podařilo do předmětné zóny dopravit necelých 30% bodů armády, což v hodnocení znamenalo menší prohru, vyjádřeno v bodech to bylo tuším 4:6 pro Bizona.

Třetí hra – Majkol, 6 objektivů, 6 objektivů z toho 4 falešné, piched battle?
Hrálo se jen na 1800 bodů, takže jsem z armády vypustil jedny horrory s changelingem. Jako soupeře pro tuto misi jsem potkal Majkola, který hrál SM motorkáře – 2x komanda s kapitánem a dvě plné jednotky v troopách, vždy s jednou attack bikou. Majkol nebyl příliš nadšený, protože jsme proti sobě se stejnými (dobře bylo to plných 1900) armádami a já mu dal wipe asi ve čtvrtém kole a bylo jasné že motorky proti démonům moc nesvedou. Na středové čáře bylo umístěných 6 markerů, vždy cca po 10“ jeden. Pod dvěmi z nich byl objektiv. Jeho přesnou polohu znal jen Greg, který od třetího kola začal ubírat vždy jeden falešný marker za kolo. Nejsem si jistý, ale hru jsem začínal, takže jsem způsobil slušné ztráty už v prvním kole, motorky se tak mohly jen trochu rozprostřít po stole a nic zásadního nesvedly. V druhém kole pokračovala likvidace troop mariňáků a příprava na motorkářský assault. Pro mě v dané chvíli bylo podstatné uchránit křehké horrory.

Command squada s kapitánem mi sice chvíli zatápěly, ale ve finále jsem se mariňáky prokousal a hra končila wipem v 5. Kole, navíc jsem měl obsazeny správné objektivy. Bodově 10:0 pro mě.

Čtvrtá hra – megabitva, Listy, Adam, Mik27 a já vs Bizon, Toshiro, Toch, Deception a Dan?
Tak tohle bylo něco. 4 stoly sražené dohromady, celková hrací plocha byla 144×96 palců. Uprostřed stolu (resp. o 3“ blíže k naší straně) byl pak artefakt. Každá jednotka, která u něj byla do 6“ na konci svého kola, získala bod pro svou stranu. Bohužel Greg určil, že přímý deep strike do 24“ od artefaktu znamená mishap, takže žádné rychlé nahrabání bodíků. V dané hře měl s námi na stole hrát ještě Phule, ten byl ale společensky natolik unaven, že do hry nenastoupil. Mělo se hrát s armádami na 1700 bodů, ale díky absenci Phuleho naše strana nasazovala plné armády, což ale stále znamenalo 900 bodů rozdílu v náš neprospěch. Navíc na každé straně stál jeden super heavy tank.

Zajímavý byl už deploy. Na straně impéria se míchaly různé maríny s grey knighty a gardou, na druhé, díky mé absenci na stolu a mikovým nevýrazným lítátkům dominoval orčí blob tvořený 5 battle wagony, stejným počtem trucků, tím super heavy tankem uprostřed toho orčího šílenství. Luxusní záležitost.

Začínáme a orci se ženou v před, já zvažuju co můžu dělat. Doprostřed stolu spadnout nemůžu, kvůli auto mishapu, doazdu za 8500 bodů se mi s křehkými démony moc nechce, nakonec volím okraje stolu, které mi poskytují nějaký ten cover. Střelbou se mi však podařilo pouze shakovat jeden predátor. Jedny horrory hraju dozadu. V kole soupeřů se vozidla vyhrnuly dopředu, pěchota sedící vzadu se začala zabývat démony. Horroři vzadu se poroučeli rychle. Podobně i jeden herald. Další jednotka horrorů přežívá, fiendy ustávají palbu také. Dalekonosná střelba impéria totiž směřovala na Orky, kde přicházíme hned o tři battle wagony! V dalším kole přichází nějaké rezervy a padají do zad soupeři. Jedna jednotka fiendů se dostává k prvním vozidlům a s přehledem ničí hned dva predátory. Střelbou ovšem moc neudělám, Vendety, které jsem chtěl zlikvidovat mou střelbu, díky coveru ustojí. Soupeři mi pak likvidují jednoho démon prince střelbou, redukují fiendy, heralda s dalším démon princem potkávají Paladini, kteří se ale proti svému úhlavnímu nepříteli příliš neukázali a já dokonce jednoho zabil. Opět probíhá čistka v řadách orků, ale nenechávají se zastrašit. Vůbec jsem si nevšímal toho co prováděl Mik s dark eldary, příliš platný ale nebyl. V našem třetím kole se orčí horda dostala k artefaktu a začala sbírat bodíky. Pokračovala obrovská přestřelka a řady na obou stranách řídly. Mě nakonec zůstaly jedny fiendy, relativně daleko od centra dění, takže jsem je už ani nepokoušel do hry zapojit.

Hra končí kolem půlnoci po krásných 6 hodinách a čtyřech kolech. Konec byl velice zábavný, jelikož velký orčí tank byl zničený tak, že došlo k apokalyptické explozi, která způsobila neuvěřitelnou čistku uprostřed stolu. Ve finále vyhrává temná strana, hlavně díky Listimu, který získal tuším 28 bodů, což bylo suverénně nejvíce.

Pátá hra – Toshiro, kill pointy, spearhead?
Hrály se kill pointy s 1600 body. Odebral jsem horrory s ikonou, zbytku odebral všechny upgrady, dále heralda a instrumenty princům a jedněm findám sílu,. Jelikož vedla temná strana, jedna z mých jednotek mohla telepaticky „vypnout“ některou soupeřovu jednotku, byť za cenu, že sama nemohla nic dělat. To bylo pro Toshira, hrajícího pěší vlky nepříjemné. Ten nasadil jedny long fangy, 2×11 a jednou 2×10 grey hunterů, dva pody, dva lordy na bajkách a lone wolfa.

Toshiro vyložil pěchotu a v prvním kole, které měl automaticky, se pouze trošku pohnul, prázdný drop pod posílá do protilehlé čtvrtiny. Přistávám v bezpečné vzdálenosti a své horrory telepaty cpu co nejdál. Střelbou zabíjím asi čtyři GH u nohž byl jeden z lordů. Toshiro hází na morálku dvě šestky a první kill pointy jsou u mě, holt smůla, jak v misi, oponentovi tak v kostkách. V dalším kole Toshirovi padá plný drop pod a snaží se zničit telepatickou jednotku (pokud by zemřela, mohla by jeho jednotka GH fungovat normálně), používám ale kostku osudu, která je trošku povodí po stole, jejich střelba tak ztrácí na efektivitě a horroři přežívají, byť se ztrátami. Já okamžitě likviduju nezvanou návštěvu, pouštím se do drop podů a dál se snažím likvidovat další vlky. Ti se ale nebojí, druhý vlčí lord a lone wolf se pouští do nerovného boje, ve kterém s podporou grey hunterů zničí fiendy a následně se pustí do heralda a daemon prince, těm nakonec musí přijít na pomoc další fiendy. V závěru hry se snažím likvidovat long fangy, kteří se po ztrátách ze střelby rozhodnou utéct, bohužel se mi ale nedaří wipe.

Hra končí tuším 7:2 na kill pointy, což v bodech znamená 10:0 pro mě. Toshiro pak všude roztrušoval, jak už ho hra s funny armádami nebaví a cítí se z těch výsledků rozčarovaný, to asi ještě netušil co mu Greg připravil na poslední hru.

Šestá hra – Toch, objektiv uprostřed stolu, speciální deploy
Hrálo se na 1500 bodů, očesávám svou armádu o dva heraldy, horrory s ikonou, instrumenty a changelinga. Toch nasadil dvě rhina s taktikálou, dakka dreada a predátora, ironclada, speeder s 2x HB, Land Raider Reedemer s assault termoskami a Pedrem. Úkolem mise bylo ubránit objektiv zhruba uprostřed stolu, od tuším čtvrtého kola pak platil night fight, na který jsme ale nejspíše zapoměli. Deploy byl však naprosto šílená. Byly použity pravidla pro Dawn of War s tím že Toch se nesměl vyložit blíže než 24“ od středu, modifikované byly i rezervy. Ty už mohly přijít v prvním kole na 5+. Nicméně to zajímavější bylo pravidlo, kdy si hráč pro každou jednotku, která byla na začátku kola na stole házel 2D6. Na 1-6 se nic nedělo, na další hody už se začaly dít věci, jednotky nemohly střílet, nebo se musely náhodně pohybovat, v horším případě musely střílet na sebe, nebo se „teleportovat“ assaultovat nejbližší/nejvzdálenější jednotku a pak se vrátit na původní místo a podobné vtipnosti.

Toch se nakonec rozhodl nedat na stůl nic a já napadal zhruba na střed stolu, tak, abych to měl všude na dostřel. Tochovi v prvním kole dorazil dakka dread a rhino s taktikálou. Vystřelil si a zranil heralda. Mě v druhém kole dorazily nějaké rezervy, ale například herald odletěl asi 18“ od Tocha, fiendy „střílely“ a podobné neřesti. Podařilo se mi rozstřelit rhino, ale fiendy tactikálu nedoběhly. V druhém kole tochovi naštěstí přichází jen speeder a druhé rhino, nicméně jeho jednotky byly ještě neposlušnější, taktikám se musela pohnout asi 20“ podél stolu a dakka dread se rozhodl vzít mého prince zezadu na férovku. Takže dread než zjistil co se stalo, na stole nebyl. No, mě to značně zjednodušilo hru, což se samozřejmě Tochovi nelíbilo. V dalším kole se jeho druhá taktikám rozhodla nabrat pro změnu fiendy a citróni dostali na stůl jako posilu LRR a ironclada. Ty pak suverénně imobilizuju dostatečně daleko. Mě se dařilo házet si dobře efekty, které ovlivňovaly jednotky. S přehledem likviduju obě taktikám, speedem a nakonec i Pedra s termoskami. Na začátku mého pátého kola Toch vzdává, jelikož mu na stole zůstává imobilizovaný Ironclad a Land Raider, já s přehledem držím objektiv. V bodech výhra 10:0 pro démony.

Celkově nakonec končím jako 2. Nejlepší za zlou stranu a jelikož impérium nebylo příliš potentní, končím druhý i celkově.

Akce byla sice docela únavná, ale velice zábavná. Pokud se uspořádá příští rok třetí ročník, určitě se zúčastním. Ale uvidíme, Greg má plány na podstatně větší akci než je SWC.