Poznej svého nepřítele 14: Chaos Space Marines
Jedním z klíčových faktorů k dobrým herním výsledkům jednoznačně patří znalost soupeřovy armády. Samozřejmě, že nutně nepotřebujete znát každou jednotlivou statistiku každé jednotky v každém kodexu, určitě se ale hodí alespoň ty zásadnější informace, které mohou nemile překvapit.
Tato série článků má pomoci hlavně začínajícím hráčům, kteří zatím neodehráli dostatečný počet her, aby získali alespoň orientační znalost hlavních vychytávek jednotlivých kodexů. Poučit se nebo si připomenout některé poznatky z dávných her mohou i zkušenější hráči. V dnešním článku se budu věnovat kodexu Chaos Space Marines.
- Obliterátoři mají každé kolo na výběr z lascannonu, multi melty, plasma cannonu, twin linked plasmy, twin-linked melty nebo twin-linked flamer.
- Mají dva životy, 2+ armor a 5+ invulnerable save a power fisty.
- Lash of Submission dovoluje pohnout o 2D6 vaší jednotkou. Vyžaduje psychic test a jelikož se jedná o shooting psychic power, tak i line of sight a roll to hit.
- Daemon Prince má armor save 3+ ale jen 5+ invulnerable save, i když vypadá drsně, nevydží toho tolik, kolik se zdá.
- Kharn je velký zabiják a má vlastní vlastní psychickou obranu. Ignoruje všechny psychic powery, které ho cílí, včetně force weapons, které tak jsou jen power weapons. Má ale pouze toughness 4 a není ethernal warrior.
- Abbadon je v boji hovádko, které pobije téměř vše. Dávejte si na něj velký pozor.
- Plague Marines mohou mít dvě speciální zbraně v pětičlenné jednotce.
- Démoni mohou assaultovat po tom, co přijdou z deep striku.
- Všechny modely v base kontaktu s Luciusem mají útoky snížené o 1 a za každý úspěšně hozený armor a invulnerable sejv, dostane jednotka, která způsobila woundy, dostane S4 hit ignorující armor save.
- Typhus nemusí k seslání psychic power provádět psychic test.
- Daemonic Possession dovolí ignorovat shaken a stunned result, ale za cenu snížení balistic skill na 3.
- Choseni mohou outflakovat a mohou mít pět speciálních zbraní. Drsné.