Poznej svého nepřítele 6: Space Wolves
Jedním z klíčových faktorů k dobrým herním výsledkům jednoznačně patří znalost soupeřovy armády. Samozřejmě, že nutně nepotřebujete znát každou jednotlivou statistiku každé jednotky v každém kodexu, určitě se ale hodí alespoň ty zásadnější informace, které mohou nemile překvapit.
Tato série článků má pomoci hlavně začínajícím hráčům, kteří zatím neodehráli dostatečný počet her, aby získali alespoň orientační znalost hlavních vychytávek jednotlivých kodexů. Poučit se nebo si připomenout některé poznatky z dávných her mohou i zkušenější hráči. V dnešním článku se budu věnovat kodexu Space Wolves.
- Blood Claws mají v chargi navíc ne jeden ale dva útoky. Pokud jsou na začátku střelecké fáze do 6“ od nepřítele, nebudou střílet a pokusí se na něj zaútočit z blízka.
- Wolf Skauti mohou outflankovat z protihráčovy strany stolu, pokud si hodí 3+. Dávejte si pozor na záda.
- Dokud žije Pack Leader, Long Fangové mohou rozdělit střelbu na dva cíle.
- Jednotka Wolf Guardů může být na začátku hry rozdělena. Wolf Guard oddělený z jednotky se může připojit k jiné jednotce a figurovat jako velitel.
- Thunderwolf kavalérie je velice nebezpečná. Zastřelte ji dříve, než se dostanou do boje z blízka!
- Wolf Priest může zvolit typ jednotky, proti kterým má on a jednotka, ke které je připojen, preferred enemy. Pokud hrajete pěší hordu, budete mít těžké chvilky.
- Rune Priest si nemusí házet na hit, pokud používá Jaws of the World Wolf.
- Living Lightning je psychic shooting power s neomezeným dostřelem!
- Space Wolfové, kteří mají Terminator Armor nemohou, na rozdíl od jiných deep strikovat. Vlci to nemají rádi.
- Mark of Wulfen poskytuje D6+1 rending útoků namísto obvyklého počtu útoků.
- Space Wolves jsou Kapitulou plnou heroických a individuálních charakterů. Díky tomu mohou mít až 4 HQ, ale žádná z HQ jednotek nemůže mít stejnou kombinaci vybavení, ság a psychic power.