Hrajte kasino zdarma bez registrace 2024

  1. živá Ruleta: Vysoký 5 hry přináší vzrušující střední rozptyl pokie s až 125,000, 00 v nabídce
  2. Nejvyšší Výhry V Loterii - Pokud se chcete setkat s mocným tygrem, musíte najít chrám někde na severu
  3. Bizzo Casino Bonus Codes 25 Euro: Pokud se stane, že jakýkoli naviják nebo více z nich má čtyři lepivé boxy, získáte další 3 bezplatná otočení jako cenu

Nove casino bonus bez vkladu

Automaty Grand Monarch Online Zdarma
Někdy může být příliš obtížné spustit funkci Roztočení zdarma
Automaty Eye Of The Kraken Online Jak Vyhrát
Místo toho budete muset po registraci vložit prostředky na svůj online kasinový účet
Všechny hrací automaty fungují na čipových kartách

Jak se hraje black jack

Automaty Bonus Bears Zdarma
Je to proto, že když hrajete online, vaše vyprávění se nestávají tak velkým problémem jako v reálném životě
Automaty Dino Hunter Zdarma
Máte zájem hrát zdarma výherní automaty
Casino Bonus K Narozeninám

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Turnajová pravidla pro 6. edici – draft

Warhammer 6th edition

Připravuji návrh pro Turnajová pravidla, primárně pro jednodenní turnaje o třech kolech. Návrh by měl obsahovat následující: Všechny hry jsou odehrány identickou armádou. Omezit zavádění house rules a custom misí. V celkovém pořadí neaplikovat WIN/LOSS ale zohlednit průběh bitvy a tím motivovat hráče k co nejlepšímu výsledku. Z těchto požadavků mi vyšel následný turnajový rulespack.

Pravidla

  • Hraje se podle pravidel 6. edice se všemi aktuálně zveřejněnými FAQ.
  • Hráč by měl mít k dispozici vlastní pravidla, kodex a FAQ pro svou armádu, kostky, metr, šablony a dostatečně čitelný army list.
  • K nahlédnutí do army listu soupeře je hráč oprávněn kdykoli, ne jen po odehrané hře.
  • Na stolech je předpřipravený terén, pravidla pro umístění terénu na stůl hráči, se neaplikují.
  • Fortifikace nelze vyložit na/do terénu, který je na stole připraven.
  • V turnaji bude odehrán předepsaný počet kol. Pauza mezi jednotlivými koly je 30 minut.
  • Časový limit na hru je 2 hodiny 30 minut, s pauzou tedy 3 hodiny na kolo.

Konstrukce armád

  • Pro stavbu armád jsou dovoleny všechny aktuální kodexy z produkce GW. Kodex, který vyjde do 30 dní před turnajem, bude možné použít pouze po předchozím schválení organizátory.
  • Použití Special/Unique/Named Characters, Allies a Fortifications není omezeno.
  • Forge World/Imperial Armour nejsou povoleny. Hráč však může použít Forge World model ke znázornění kodexové jednotky.
  • Pro všechny hry v turnaji musí být použita totožná armáda. Proto musí roster obsahovat:
    • typ používané Power Weapon.
    • musí být vyznačen Warlord.
    • Pokud psyker vybírá Psychic Powers z rulebooku, vygeneruje své kouzla dle pravidel při první hře v turnaji, a vepíše je do rosteru. V dalších hrách turnaje používá totožná kouzla jako v první hře.
    • Warlord Trait se vygeneruje dle pravidel v první hře, ten se pak zapíše do rosteru a v dalších hrách bude používat totožný trait jako v první hře.

Bodování

Výsledek bitvy bude určen standardně dle pravidel (str. 122). Počet victory pointů získaných ve hře určují konkrétní mise. Jakmile bude určen výsledek hry, hráč získá:

  • 4 body za drtivé vítězství (crushing victory)
  • 3 body za vítězství
  • 2 body za remízu
  • 1 bod za prohru (soupeř uhrál vítězství)
  • 0 bodů za drtivou prohru (soupeř uhrál crushing victory)

Získané VP se také evidují a slouží jako pomocné hodnocení.

Průběh turnaje

Pro první kolo proběhne určení soupeře náhodně. Pokud budou všichni účastníci turnaje souhlasit, je možné v prvním kole vyhlašovat a přijímat výzvy. Pro další kola bude párování probíhat švýcarským systémem.

Pořadí v turnaji určuje celkový součet bodů získaných za bitvy. Kdo má nejvíce bodů, vyhrává. V případě bodové shody o pořadí rozhodne celkový počet Victory Pointů získaných hráčem za celý dosavadní průběh turnaje. Pokud po srovnání VP není stále rozhodnuto o pořadí, uplatní se výsledek společné hry (vítěz je o pozici výše), pokud ani po tomto kroku není jednoznačně určeno pořadí, hráči pozici sdílí.

V případě lichého počtu účastníků jeden hráč získá „Černého Petra“ a nebude hrát. V prvním kole o tom rozhoduje los, v dalších kolech je to vždy hráč, který je v průběžném pořadí na nejhorším místě a zároveň odehrál všechny hry.

Do hodnocení turnaje hráč za držení Černého Petra získá 3 body a 7VP.  Pokud hráč ve zbylých hrách uhraje vyšší průměr bodů a/nebo VP, získá namísto pevně stanovených hodnot své průměrné skóre.

Kolo 1.
Deploy: Dawn of War, viz pravidla str. 119.
Mise: Crusade, viz pravidla str. 126. Kontrolovaný objektiv na konci hry dává jen dva VP.

Kolo 2.
Deploy: Hammer and Anvil, viz pravidla str. 119.
Mise: The Emperor’s Will, viz pravidla str. 130. Kontrolovaný objektiv na konci hry dává pět VP.

Kolo 3.
Deploy: Vanguard Strike, viz pravidla str. 119.
Mise: Purge The Alien, viz pravidla str. 126. Vítězství je určeno dle pravidel.
Pro účel pomocného hodnocení turnaje se v této misi mezi hráče rozdělí 5VP. Za každých započatých 20% zničené bodové hodnoty armády, o které hráč převýšil soupeře, získá 1VP navíc a soupeři se 1VP odečte (například při hře na 1500 bodů, hráč, který způsobil soupeři ztráty vyšší až o 300 bodů, získá šest VP a jeho soupeř čtyři VP). Pokud soupeř hru vzdá, nebo bude zcela vyhlazen, výherce získá všech 10VP.

 

Tak, toť vše. Časový limit je pro hry na 1500+ bodů, Zákaz FW reflektuje nejen mé vnitřní přesvědčení, ale i vyjádření organizátora, taktéž přispívá jednoduchosti. Zatím jsem také ustoupil od omezení náhodných prvků v podobě Misterious Terrain a Misterious Objectives do doby, dokud se neprokáže, že turnajové hře skutečně zásadně škodí, podobně na tom jsou i fortifikace, zvláště pak Fortress of Redemption.

Uvítám vaše náměty a připomínky.