Kasino ruletový stůl 2024

  1. Automaty Fruit Bonanza Zdarma: Zní to docela atraktivní, ne
  2. Druh Hazardní Karetní Hry - Akce v základní hře je docela přímočará, s výjimkou funkce ShootnCollect, která používá zlaté mince
  3. Automaty Berryburst Online Zdarma: Bylo řečeno, jeden hráč může vyhrát pouze jednu cenu

Kasino minimální vklad 6 eur 2024

Automaty Multifly Online Jak Vyhrát
Slot je bezpochyby přesvědčivý pro pokračování v otáčení a je vhodný zejména pro mobilní hráče
Automaty Fat Rabbit Online Jak Vyhrát
Měsíční, týdenní a denní kasinové bonusy
Stejně tak však tvrdí, že kasino by přilákalo hráče z okolních států na jednodenní výlety

Kasinové stránky s uvítacím bonusem 2024

Automaty Montezuma Zdarma
Mnoho hráčů často používá návratnost hry jako svůj primární nástroj pro správu bankrollu
Pelican Casino Bonus Bez Vkladu
Získejte zdarma kasinové kredity na Campeonbet hned teď
Automaty Aztec Gems Deluxe Online Jak Vyhrát

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Report: Dawn of Liber Sextus – Vídeň

Původně Rakouští kolegové plánovali velký dvoudenní Austria Grand Tournamet s kapacitou 50 hráčů. Jelikož téměř dva měsíce před turnajem vyšla 6. Edice pravidel rozhodli se, že AGT bude později a zorganizuje se menší, seznamovací turnaj v 6. Edici. Nakonec se jednalo o turnaj jednodenní ale odehrály se čtyři hry.

Bohužel na poslední chvíli organizátorům odřekli hráči ze vzdálenějších koutů Rakouska a tak nakonec hrálo pouhých dvanáct hráčů a to včetně Křečka a mé maličkosti. Sice se v průběhu dne ukázalo několik dalších hráčů, tak se do průběhu turnaje nezapojili.

Jak už jsem napsal, jednalo se o turnaj v 6. Edici pravidel na 1750 bodů. Omezeni byli Allies. Samozřejmostí byl fixní terén a při vykládání fortifikací se nemohlo hýbat terénem. Psykeři si museli už před turnajem vybrat, zda a jaké nové disciplíny budou používat. Taktéž bylo nutné vybrat si jednu z tabulek Warlord traitů.

Osobně jsem vsadil na ověřený 5. Ediční list, který v 6. Edici dostal ještě větší grády (radost mi ale zkazila poslední dávka FAQ, Paladini nejsou charakteři a LoS! Už funguje také jinak). Armáda tedy obsahovala:

Draigo – warlord, command trait
Coteaz – divination powers
10 Paladinů, 4x psycannon, banner, stave, 2x kladivo, apotechary, celkem tři halberdy, zbytek meče
2x Inquisitor Henchmen, 2x Acolyte laspistol+ccw, 1x Acolyte meltagun, Razorback, searchlight, psybolt
1x Inquisitor Henchmen, 3x Acolyte laspistol+ccw, Inquisitor Chimera, searchlight
3x Dreadnought, 2x TLAC, psybolt

Jak se armádě dařilo?

První hra
Crusade, dawn of war, 4 objektivy, night fight v prvním kole
Soupeř: Space Marines, Librarian s divination, Lysander, 10x TH+SS terminátor, 2x tactical squad, jedna v rhinu, melta/plasma a raketa. Predator AC+LC sponsony, Stormtalon a Dreadnought v Drop podu.

Soupeř začínal a při deployi se rozáhl na středu stolu. Sám jsem kontroval stejně širokým deployem. Coteaz a Draigo s Paladiny uprostřed, zbytek spíše na bok. V prvním kole se soupeř pohl kupředu a ubral 1HP u dreada, který se krčil za ruinou. Droppod se soupeřovým dreďákem přistál na pravé straně, kde jsem jednoho dreda a razorback s chimérou. Já zvolil vyčkávací taktiku. Pouze razorbacky trošku vyjely, abych využil searchlightů a Dreadnoughti s Paladiny, kteří měli reroll na hit mohli střílet, aniž by soupeř dostal +3 ke cover save. Šejkoval jsem predátora, odstřelil Fredyho a zbytek ubral pár terminátorů. V druhém kole přišel Stormtalon a wreckl razorback, kterému před tím pomohla minimálně jedna raketa z jedné z tactical. Já opět stojim, resp. lehce stahuji Paladiny, protože Terminátorů je pořád dost, ve své palbě zruším Predator, drop pod a opět uberu nějaké terminátory. Soupeř se ještě snažil získat kontrolu nad objektivy, ale má následná ofenzíva tomu zabránila. Lysander s třemi zbylými terminátory nakonec úspěšně útočí na paladiny, kteří přes overwatch jednoho zabijí. Lysander vyhlásil challenge a já, vůl, přijmul s warding stave. Termosky padly dřív, než si švihly, ale s Lysanderem jsem se nakonec lokl až do konce hry. Já vyčistil téměř vše, co měl soupeř na stole. Nakonec hra končí 8:3 na VP (2 vs 1 objektiv, já měl linebreaker a first blood), což znamenalo crushing victory a tedy 4 body do turnaje. Pomocné skóre tvořily staré dobré 5. Ediční victory pointy, tam jsem suverénně dominoval s 1159 vs 216.

Druhá hra
Purge the alien, vanguard strike deploy, v prvním kole není Night fight
Soupeř hrál orky. 10 motonobů s warbossem, bik meka s KFF, dva 30 hlavé moby shoota boyz s 3 raketami, bez noba! Tři kány, dva dakka jety, 7-8 lootas.

Orci začínali. A i když je to papírově velice slabá armáda – vzhledem k mé armádě – tak se ukázala skrytá síla. A sice ta, že žádný KP se nedá označit za vyloženě snadný. Když už se mi podařilo něco rozstřílet na cucky, tak pořád zůstával jeden/dva orci, které soupeř samozřejmě luxusně schovával. Takže získat si své KP bylo téměř nemožné. Pozitivní bylo když Motonobové asi o 1“ nedochargovali na Paladiny. Takže v dalším kole jsem šel do nich, 7 jich umřelo, ale… boss se zbytkem utekli, za bukem se sjednotili a opět se opakoval scénář „chyť si mě“. Když se ve hře objevily Dakkajety, začaly rušné chvilky. Soupeř samozřejmě věděl, co dělá a díky tomu mi pootvíral razory a pošroumal dreďáky. Bohužel soupeř dostal firt blood a zabil celkem 7KP, já sice udělal line breaker, ale KP jsem měl jen tři, takže Orci nakonec získávají crushing victory a já začínám pochybovat o dobrém umístění v turnaji. Poměr pomocných bodů byl pro mne stále pozitivní. 760: 454.

Třetí hra
Big Guns Never Tire, Hammer and Anvil
Soupeř hrál Démony! Fateweaver, další velký Tzeentch démon na křídlech, dva daemon princové na křídlech, třikrát tři flamery a pak jen nějaké troopy.

Soupeř mě nechal začít, a v prvním kole jsem jen zakouzlil reroll to hit (ano máme prefered enemy, ale rerolovat vše je lepší). Když přišel na stůl, měl jsem tam tři lítací monstra. Jeden, dva flyeři jsou ok, ale 4, ne to není sranda, zvlášť když nechtějí padat na zem a Fateweaver elegantně držel téměř vše v dosahu pro reroll neúspěšných sejvů. Vector Strike který jde proti vozidlům, není sranda. Flameři sebevražedně skákali na jednu stranu roztažené jednotky, tak aby byl víc než 12“ od Coteaze. Což se mu povedlo, ale mishap stejně znamela, že je postavím přímo před psycannon a dostanou salvu. Od třetího kola se vše řezalo uprostřed stolu. A paladini dostávali na zadek. Tři monstra v CC není sranda. Až když jsem zastřelil Fateweavera (jeden wound jsem protlačil a pak si nehodil LD test), tak se pohl i kombat s paladiny, kteří se po tři plné kola s démony sekali.  Kombat jsem s pošramocenými paladiny přežil (6 paladinů, každý wound), Coteaz se stal spawnou… Hra končí v 5. Kole wipe outem soupeře. Po spočtení bodů (jen pro pořádek, wipe = crushing victory) bylo skóre 11:4, takže bych crushing dal tak jak tak. Pomocné body byly 1750: 364 pro mě. Řeknu vám 4 lítací monstra jsou fakt nechutná věc.

Čtvrtá hra
Scouring,Hammer and Anvil
Soupeř hrál Blood Angels s dvěma stormraveny, nějaké ASM, priesta, Tacticalu v rhinu s librarianem. Death company s DC kaplanem, furioso dread. Přesněji si už nepamatuji.

Soupeř mne nechává začít, na stůl pak dává pouze rhino s combat squadovanou taktikálou a ASM s priestem. Samozřejmě tak, abych jej v prvním kole nemohl pořádně vidět. V druhém kole doráží oba Raveni a začíná sranda, postupně přicházím o razory a jednoho dreďáka. Díky tomu nemám dostatek prostoru vypořádat se s flyery, ze kterých v dalším kole vystoupí DC, s dreďákem. A později se začnou mlátit s paladiny. Mě se daří zničit rhino a přeživšího Librariana zabíjím přesným výstřelem henchmena s meltou. Dokonce se mi daří zbavit se i Ravenů, pak už to byla vesměs těžká přetahovaná, kdy mě hlavně dali zabrat DC se sekerama. Furioso byl na paladina s warding stave krátký, ale já mu taky neublížil, dokud se k němu v dalším kole nepřipletlo jedno kladivo. Combat skončí v pátém kole a bohužel zatím drtivě prohrávám, protože „zadní“ objektiv kontestuje priest s několika ASM. Naštěstí je další kolo a Henchmeni se zbaví jednotky, ale samotného priesta už nedokáží vysekat a on tak kontestuje. Paladini, byť mohli v poklidu dojít z objektivu za 2 body na objektiv s body 3, zaměřuji se na linebreaker, který kazí hod na run (asi 2“ chyběly).

Těžce vydřená výhra 5:3 na VP. Chyba v posledním kole s pohybem znamenala, že jsem paladiny držel objektiv za 2B a nikoli za 3B, bylo by to nakonec crushing victory. Takhle jen výhra a 3 body do turnaje. Pomocné skóre opět drsně v můj prospěch: 1478:795

Celkově získávám 11 bodů z 16 možných. Do hodnocení pak přibývají ještě 2 body za nabarvení (max 2 body). V součtu tedy 13 bodů, což stačí na druhé místo. Za mě rozhodně spokojenost. Turnaj byl pohodový, hry skvěle odsýpaly, takže jsem měl luxusní pauzy mezi jednotlivými koly. No, rozhodně si turnaj ve Vídni určitě někdy zase zopakuji.