Jak stahovat hrací automaty 2024

  1. Automaty Moon Princess Online Jak Vyhrát: Vypadá to, že online kasino používá pouze bankovní karty, Visa a MasterCard pro provádění vkladů a žádosti o výběr
  2. Kings Casino Bonus Codes 25 Euro - Historie zákonů o hazardních hrách v USA je jedním z nejznámějších
  3. Ruleta Online Zdarma Hra: Hráči si mohou sami hledat nejlepší místa, která podporují hazardní hry s VR zařízením

Kasinové hry s uvítacím bonusem 2024

Casino Vklad Přes Litecoin
Zajištění toho, aby odvětví přispělo k rozvoji země
Arena Casino Promo Code 2024
Kasina Microgaming pracuje s velkými filmovými ateliéry, Austrálie kvalita je zvláště pozoruhodná
Pokračujte ve čtení a dozvíte se více o této zábavné a pěkné hře Novomatic v této ceněné recenzi slotů Panda

Hodnoty žetonů v pokeru

Automaty Wizard Shop Online Zdarma
Hra je také k dispozici ke stažení pro chytré telefony na platformách Android i iOS
Automaty Joker Supreme Online Jak Vyhrát
Symboly Wild mohou být umístěny na válcích symbolem Fire Wild
Automaty Aztec Gems Deluxe Online Jak Vyhrát

pornjk, pornsam, xpornplease, joyporn, pornpk, foxporn, porncuze, porn110, porn120, oiporn, pornthx, blueporn, roxporn, silverporn, porn700, porn10, porn40, porn800, porn900

Orci v kompetitivní hře III.

Článek je 3. část seriálu Orci v kompetitivní hře.

Poslední díl miniseriálu o Orcích v kompetitivním prostředí.

Pravidla a nové kodexy.
Jak již v v předchozích částech článku zaznělo. Orci pocházejí ze čtvrté edice pravidel. Pátá edice přinesla mnoho změn, které orčí armáda nese těžce.

Jedna z největších změn postihujících orky je obsažena v combat resolution a No retreat. Na jednu stranu je přínosem, pokud jednotka orků vyhraje boj s vyšším rozdílem, donutí soupeře provádět silně modifikovaný LD test. V případě prohraného boje se však stejným způsobem podepíše i na orcích. Problematičtější je ale situace, kdy je orků v jednotce dostatek (11+) a jsou tím pádem fearless. Není neobvyklé, že orci proti některým jednotkám utrpí nemalé ztráty a boj prohrají s vyšším rozdílem (TH/SS terminátoři, početní Hormagaunti s toxic sacs, adrenal glanc, podpoření catalystem apod.). Takže když například z 30 členné jednotky v přímém boji padne 15 orků a zbytek dokáže zabít jen tři-čtyři soupeřovy modely, znamená to dalších 10 mrtvých orků. Redukce orčí hordy se tak podstatně usnadní a zrychlí, aniž by se soupeř musel zásadně snažit.

Další v pořadí je změna v damage chart vozidel. Jeden glance hit už za normálních okolností vozidlo nezničí a díky již probraným anti tank možnostem se rapidně snížila šance na ničení vozidel, obzvláště land raidery, vozící typicky velice kousavé a odolné TH/SS terminátory. Oproti tomu orčí open topped vozidla může zničit i glance.

Příchod nových kodexů, je pro orky nemilý, i když na českých turnajích ještě není jejich oblíbenost tolik patrná. Imperiální garda má extrémní potenciál vypořádat se s mechanizovanými orky dříve než dojedou, stejně tak redukovat počet ve velkém v případě green tidu. Tyranidi dostali možnost poision útoků, různé rerolly na hity a pomocí psychic powers třeba i feel no pain. Blood Angels jsou kombatně zaměření mariňáci, kteří často mají rerolly na hity, feel no pain a furious charge, navíc mohou stavět i zajímavé mechanizované armády, využívající toho, že většina BA vozidel disponuje pravidlem fast, čímž zachovají střelbu a zároveň znesnadní zásah v boji z blízka. Baal Predator dokáže dát orkům pořádně na frak. Space Wolfové dokáží být díky counter-charge a velkému střeleckému potenciálu tvrdým oříškem. Assault orčí jednotky do početnější jednotky wolfů nebo do thunderwolf kavalérie končí dle mathhammeru velkými ztrátami, v praxi pak často anihilací jednotky. Pokud je naopak assaultována orčí jednotka, ztráty jsou ještě markantnější. I 30 hlavé moby se s těmito assaultními armádami dostávají do problémů. Proto mechanizované armády založené na orcích v trucku, ztrácejí příliš mnoho ze svého dřívějšího potenciálu a nové armády jsou jejich noční můrou.

Když se podíváme na schopnosti nových armád, zjistíme, že jejich klíčem k úspěchu proti orkům jsou schopnosti rerollů na hit, wound, možnosti redukování WS, nezřídka přítomnost feel no pain, u gardy pak navýšení počtu výstřelů, templátové zbraně. Podle rumorů čerstvě představeného kodexu Dark Eldarů je patrné, že tento trend bude pokračovat a tím se tak budou nůžky mezi schopnostmi orků a jiných armád značně rozevírat, alespoň do doby než vyjde nový orčí kodex.

Článek je inspirován nedávnou diskuzí na Hofylandu a analýzou publikovanou na 3++ is the new black se kterou v podstatě ve všech ohledech souhlasím.

Navigace v seriálu← Orci v kompetitivní hře II.