Poznej svého nepřítele 5: Dark Eldar
Jedním z klíčových faktorů k dobrým herním výsledkům jednoznačně patří znalost soupeřovy armády. Samozřejmě, že nutně nepotřebujete znát každou jednotlivou statistiku každé jednotky v každém kodexu, určitě se ale hodí alespoň ty zásadnější informace, které mohou nemile překvapit.
Tato série článků má pomoci hlavně začínajícím hráčům, kteří zatím neodehráli dostatečný počet her, aby získali alespoň orientační znalost hlavních vychytávek jednotlivých kodexů. Poučit se nebo si připomenout některé poznatky z dávných her mohou i zkušenější hráči. V dnešním článku se budu věnovat kodexu Dark Eldar.
- Drtivá většina zbraní je Poison a woundují na 4+ a nemají Strength, tudíž nefungují proti vozidlům.
- Venom se může pohnout o 12“ a udělat 12 výstřelů. Dakka!
- Ravegery se mohou pohnout o 12“ a vystřelit ze všech zbraní.
- Razorwing Flock nejsou swarms, nemyslete si že ano.
- Flickerfield pro vozidlo znamená 5+ invulnerable save, hází si ho tedy vždy.
- Pain tokeny mohou měnit majitele rychleji než vy měníte ponožky.
- Jednokty, které z rezerv přichází pomocí Webway portálu mohou assaultovat. Webway portál se herně tváří jako „kruhový“ okraj stolu.
- Baron Sathonyx dává +1 k hodu na začátek, a i další vlastnosti nejsou k zahození.
- Shadow Fields poskytují 2+ invulnerable save do doby, dokud poprvé neselže.
- Liquifier Guns mají AP rovné hodu D6, pokud váš soupeř hází jedničky, dávejte si pozor.